Nån mer som tänder på punkarbrudar

Värmlandspöjk80

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker punkarbrudar är sexiga å gillar att både runka till porrfilmsklipp med sånna brudar och se dom på festivaler os.v. min sambo är åxå en föredetta punkartjej som hela sin ungdom haft tighta svarta eller blåa jeans och skinnjackor och kaxiga frisyrer både rakat och tuppkam och olika färger.. numera är hon ju över 30 men bibehåller alltid punkfrissa fast med naturlig hårfärg och mer vanliga kläder. Men ibland för å lyxa till det om ja kommer hem från jobbet och vi sms at om att vi ska knulla kan ja komma hem å då är hon klädd helt som en rockbrud och spelar lite protopunk på stereon som hon alltid gillat. Och helst tjejband .. vi brukar älska vilt till musiken åxå. Det är åxå så att ja runkar till sånna på datorn i p filmer och ibland kan vi ha en porrfilm på när ett gäng killar sätter på en rockbrud och sprutar i ansiktet då blir vi extra dyngkåta och då får min godbit åxå en sats i fejan kan ja lova.... Nån mer som gillar nån fetish och stil på era partners ? Har ni en sån partner eller onanerar ni till sånt .?
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
ja det är jävligt tändande med rocker och punk brudar, gillar även Goth tjejer,, råläckert klädda och råsminkade till max,, har blivit nån sån brud här åxå
 

SnakeSlisken

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Hade en flickvän som gillade goth och pin-up stilen och det var en djävligt uppkåtande syn att se hennes tatueringar och piercings och coola sminkning :)
Kluven tunga hade hon också och hon kunde röra de två delarna separat, vilket var häftigt.
Skulle gärna knulla med en sån skönhet igen ;)
Det var en skön känsla av att se hennes tuffa yttre möta hennes lite undergivna inre när vi älskade.
Men tuff kunde hon va när det behövdes, ett riktigt rivjärn :)
Tror jag ska ta och dra en tajja till goth och punk brudar på en gång...
 
Toppen