Naken fritid

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
En tråd här på forumet handlade om att arbeta naken. Skulle vara roligt att höra vad ni tänker om fritidsaktiviteter utan några kläder.

Förra sommaren började jag att vara naken i naturen. Vandring, cykling, bärplock, bad. Känslan var hm ..spännande..skön.. samhörighet med naturen...frihet.. njutning.. Rekommenderar att ni provar. På egen hand ..eller i gott sällskap.

Berätta om tankar tips och erfarenheter.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag går naken så mycket jag kan på fritiden. Tyvärr bor jag så till att det är svårt att gå naken utomhus utan att bli polisanmäld. Inomhus går det bättre. Något av det mysigaste är när jag och min sambo har en nakenhelg. Vi gör allt det vanliga som att städa, diska, titta på tv, läsa och lyssna på musik men vi gör det nakna.
På sommaren gäller nakenbad. Blir nästan aldrig textilbad om det inte är lite blygare vänner som vill att vi följer med dem.
Vi har också fördelen att kunna låna en sommarstuga som ligger ensligt mitt ute i skogen. Där kan vi gå nakna hela tiden både ute och inne. Någon enstaka gång kan det komma förbi en vandrare. Men de flesta tycks ta vår nakenhet som naturlig och stannar gärna en stund och pratar. Då brukar vi bjuda på fika i vår nakenhet.
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
går naken så mycket jag kan när jag är hemma, brukar ta på mej nån enkel tunn morgonrock om det är besök som kanske inte har liknande sexuell hjärna som mig,, endast för att visa lite respekt, andra vänner är så van att jag springer naken, ute är jag gärna naken i skog och mark och så, kör gärna bil naken då tempraturen tillåter det vill säga,, men jag kan ju inte visa sig naken jämt tyvärr för då kommer ju Polisen som LindaEP nämde tidigare,, friheten med nakenhet är helt mega skön, tror inte det är alls så vanligt när man snackat om det att folk lär sig vara bekväm utan kläder?
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltid naken så mkt som möjligt. Trist att se andra snyggt brunbrända med kritvita delar av kroppen. SÅ OSEXIGT!
Tar av kläderna så snart värmen finns o går naken utomhus eller solar på platser där besökande är få. Besöker gärna naturist-bad o -campingar, där är det ju inget problem. Men inte behöver man vara så himla rädd att bli sedd naken, varken för passerande granne eller ute i det fria. Det finns ju förstås en skiljelinje mellan att avsiktligt exponera sig offentligt och att oförberett naken möta någon på skogspromenad. Ofta bär man ju på ngt, en väska, påse eller kanske en solhatt. Lätt att skyla sig tillfälligt med vis möte o garanterat inget som då väcker anstöt i Skandinavien.
 
T

Tophat

Gäst
Jag klär alltid av alla kläder när jag kommer hem, det är skönt att vara naken så det blir nakenbad hela sommaren och även på vintern när jag semestrar på Kanarieöarna och solar och badar naken på Mas Polomas
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Är naken så mycket som möjligt klär sällan på mig när jag kommit hem och duschat. Har jag en chans att vara naken ute så tar jag den . Ännu mer trevligt är det om man har någon att näcka tillsammans med .
 
Toppen