Nakenbilder på Z*ara L*arsson?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har hört av mina tjejkompisar jag är lite som Zara. Just i mitt beteende och hur jag kan skrämma vissa killar med mitt självförtroende. Sen att jag privat kan vara mer undergiven och gillar kinky saker är en annan femma. Zara verkar ju inte heller rädd för att ta för sig sexuellt. Inte alla tjejer som stoppar upp två fingrar där bak och tar en bild av det.
 

22cmmaskin

Medlem
Kön
Man
Har hört av mina tjejkompisar jag är lite som Zara. Just i mitt beteende och hur jag kan skrämma vissa killar med mitt självförtroende. Sen att jag privat kan vara mer undergiven och gillar kinky saker är en annan femma. Zara verkar ju inte heller rädd för att ta för sig sexuellt. Inte alla tjejer som stoppar upp två fingrar där bak och tar en bild av det.
Om du är som zara då du är bla s dom sexigaste jag vet! Grejen är bildens med 2 fingrar i röven ÄR så sexigt jag och exet kollar ofta på dom och knullst varsndra!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hmmm, det är sannerligen suveränt läckra bilder som får mej rejält hård. En självmedveten och självsäker tjej i dryga gymnasieåldern (ca 25år??), väldigt självmedveten och kroppsmedveten, säkert i god fysisk form pga sitt artisteri, extremt fin kropp i alla dess dess delar (bröst, ansikte, midja, rumpa, ben, fitta........)
Många utmanande bilder i porriga positioner. Funkar absolut som uppvärmning till mina/våra egna sexakter.

Men.....
* iofs inget konstigt att man ta sexiga/porriga foton på sej själv. Jag har själv gjort det och många på forumet gör det.
ZL sägs vara extremt kaxig och ha hög profil, men hon vet att hon är stekhet kändis/artist och att sådana bilder kan skada henne.
* har någon missbrukat hennes förtroende och delat bilderna vidare??
* har hon blivit hackad??
* kan vi bedöma om bilderna öht är äkta eller är dom Photoshopade??

Någon som har lust att fylla på spekulationerna om bilderna...... :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmmm, det är sannerligen suveränt läckra bilder som får mej rejält hård. En självmedveten och självsäker tjej i dryga gymnasieåldern (ca 25år??), väldigt självmedveten och kroppsmedveten, säkert i god fysisk form pga sitt artisteri, extremt fin kropp i alla dess dess delar (bröst, ansikte, midja, rumpa, ben, fitta........)
Många utmanande bilder i porriga positioner. Funkar absolut som uppvärmning till mina/våra egna sexakter.

Men.....
* iofs inget konstigt att man ta sexiga/porriga foton på sej själv. Jag har själv gjort det och många på forumet gör det.
ZL sägs vara extremt kaxig och ha hög profil, men hon vet att hon är stekhet kändis/artist och att sådana bilder kan skada henne.
* har någon missbrukat hennes förtroende och delat bilderna vidare??
* har hon blivit hackad??
* kan vi bedöma om bilderna öht är äkta eller är dom Photoshopade??

Någon som har lust att fylla på spekulationerna om bilderna...... :)

Som jag förstår det så är de äkta då hon själv också gick ut och tog "ansvar". Dvs att något hackat hennes mobil/molnkonto, sen om det är någon hon känner är oklart.

Men som du säger, tror jag tror typ 98% av alla tar sexiga bilder privat hemma, kändis eller inte. Skillnaden är ju att det inte blir lika stor grej om sjuksköterskan Mona i Boden råkar läcka sina bilder gentemot om världsartisten Zara Larsson läcker. Hon gör dock rätt i att "äga" bilderna istället för att förneka och säga det är fejk.

Angående ZL som person så är hon kaxig, men när jag träffade henne (en gång), var hon väldigt snäll. Så det går lite i hand med, ger du henne respekt ger hon dig respekt tror jag? Jag kan dock tycka det är sexigt med kaxiga tjejer, de vet vad de vill. :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu har jag ju inte några nakenbilder som kan läcka. Men funderar vad jag skulle göra?

Tror att det nog bara är att göra som Zara gör och äga det (som JM säger). Blir antagligen värre om du försöker förneka.

Oavsett skulle jag få ont i magen av det, och jag är inte ens känd. Bara tanken på att min mamma eller mormor skulle se mig med en dildo eller två fingrar uppkörda i rumpan. Blir alldeles kallsvetting.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Som jag förstår det så är de äkta då hon själv också gick ut och tog "ansvar". Dvs att något hackat hennes mobil/molnkonto, sen om det är någon hon känner är oklart.

Men som du säger, tror jag tror typ 98% av alla tar sexiga bilder privat hemma, kändis eller inte. Skillnaden är ju att det inte blir lika stor grej om sjuksköterskan Mona i Boden råkar läcka sina bilder gentemot om världsartisten Zara Larsson läcker. Hon gör dock rätt i att "äga" bilderna istället för att förneka och säga det är fejk.

Angående ZL som person så är hon kaxig, men när jag träffade henne (en gång), var hon väldigt snäll. Så det går lite i hand med, ger du henne respekt ger hon dig respekt tror jag? Jag kan dock tycka det är sexigt med kaxiga tjejer, de vet vad de vill. :)

@jm Jag tror du är på rätt spår här. Crise management /Damage control är ett område som många Konsulter lever väldigt gott på.
Jag undrar vad som händer ZL nu när hennes första Arenaturné rullar ut över Europa och t.ex engelska tabloider sätter tänderna i detta och skickar Paparazzis efter henne. På intervjuer vill hon prata om sina låtar osv, men all uppmärksamhet går till pixlade bilder på hennes rakade fitta.

Strategi 1: Hon går ut och medger att det är pinsamt att bilderna kommit ut, men ingen av oss föraktar henne. Det är i grunden en liten grej och de flesta av oss gör det. Hon har dessutom en kropp att vara stolt över.
All-in-all: problemet finns där och det snabbaste sättet att bli av med eländet är att göra en Pudel.

Strategi 2: GW kommenterade nyligen i TV att fd. polischefen "Kapten Klänning" numera är ute ur fängelset, försöker bygga upp en ny tillvaro på en Hästgård i Småland och konsekvent nekar alla mediala kontakter.
Här är det tal om så avskyvärda brott att han inte kan "snacka sej ur det". Hur han gör så kommer han att reta upp folk big-time. Dvs, hans strategi blir att tiga och tvingas leva med att ingen någonsin kommer att glömma. Allt enligt idolen GWs logik.
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Googlade enkelt upp två sjaskigt plattformar som nog får styrka att bilderna är äkta och att ZL valde strategin att gå ut och göra en offentlig Pudel för att skademinimera och komma vidare.

* Flashback, en kloak för vissa typer av människor, visar glatt upp alla länkar i ca +50 inlägg. Skjuter in sej på textediterade porträttbilder där ZL medger läckaget och konstaterar att nu är det hon och Kim Kardashian som ingår i den klubben.... :oops:

* Stoppa pressarna, som också tillhör undervegetationen, går fram med antydningar och sk. vittnesmål från närstående till ZL.
Man kallar det "privata bilder" och gör så gott man kan för att verka redbara.

Nu återstår nog bara att njuta av bilderna och låta fantasin och saggen flöda.... Hehe :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ett sånt litet as som väljer att sprida hennes väldigt privata bilder. Sen kunde ju inte jag heller låta bli att kolla, och herregud så sexig hon är.

Nä, jag känner inte heller att det är speciellt ok att titta på hennes, faktiskt, privata bilder. Men samtidigt kunde jag inte heller låta bli att titta.

Är ju sånt här jag är livrädd för om jag skulle ta nakenbilder. Att något ex sprider bilderna för han är sur på att vi gjort slut eller något.

Love can turn to hate in a blink of an eye...
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har hört av mina tjejkompisar jag är lite som Zara. Just i mitt beteende och hur jag kan skrämma vissa killar med mitt självförtroende. Sen att jag privat kan vara mer undergiven och gillar kinky saker är en annan femma. Zara verkar ju inte heller rädd för att ta för sig sexuellt. Inte alla tjejer som stoppar upp två fingrar där bak och tar en bild av det.
mer sånt :)
 
Ålder
22
Kön
Kvinna
Hon är verkligen ti
Hon är hur fin som helst och skall inte skämmas över att hon är lika sexuell som alla oss andra....sen är bilderna privata och hon gav inte sitt medgivande att visa upp sig...vilket hon borde för Damn Girrrl! You are hot!
heltvrätt i vad du säger hon är riktigt het, kan knappt sluta tänka på hur hon verkligen är i sängen. Hon skulle mer än gärna få binda och dominera mig
 
Toppen