nar förlorde ni eran oskuld

K

Kroken85

Gäst
hade ganska nyss fyllt 18,hemma hos en tjejpolare. tog hennes syster i en jävligt gnisslig bäddsoffa,hon grät o grät för det va hennes första gng och det gjorde tydligen ont:oops:
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Blev av med oskulden när ja var 15. Knullade en tjej ihop med en kompis. Men sen dröjde det ett tag innan nästa gång, då va ja typ 17. Men bra var det iaf.
 
G

Guest

Gäst
Var 21 innan jag fick doppa... men jäklar så härligt var det... när man väl fick den att stå... och hon var riktigt imponerad av min uthållighet... vi höll på i ca 45 min. Vi har iofs aldig haft sex kortare än 15 minuter och håller oftast på mer än en timme.
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Jag var 18 år första gången. Det var min första riktiga flickvän. Vi hade haft oralsex nästan ett helt år innan vi ville pröva att knulla på riktigt. Vi prövade några gånger men jag fick inte in den. Hon spände sig så. Men så en kväll var vi ensamma hemma hos mig och då satte hon sig på kuken och fick in den. Hon red mig tills det gick för mig. Helt underbart. Själv fick hon ingen orgasm. Det dröjde ett tag innan vi ficj till det. Men när jag väl kom på vad som var skönt för henne så gjorde vi nästan inget annat. Vi gick nästan aldrig ut. Bara knullade!
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Om man ser till oralsex, så kan man säga att jag var runt 6-7 år bara. Men, då fattade ju vi inte ens vad sex, var för någonting.

Och det var väl inte riktigt sug, utan snarare att man stoppa in den lille göken i munnen på den jag vart med. Helt ömsesidigt, så ingen blev "tvingad" från nån sida.

Även om det inte är så allvarligt, så räknas väl det också hehe.


Annars var jag 18 bast när jag skruva in borret för första gången. Fick kommenteraren: Fan va länge du kan hålla på. Vilket på sätt o vis stärkte självkänslan, från det som jag räknar, mitt första samlag.

:)
 

tuben

Ny medlem
Kön
Man
Annars var jag 18 bast när jag skruva in borret för första gången. Fick kommenteraren: Fan va länge du kan hålla på. Vilket på sätt o vis stärkte självkänslan, från det som jag räknar, mitt första samlag.

:)

Haha, samma sak hände mig: "fan va länge du kan hålla på!" fick jag höra. Och ja det stärkte självförtroendet. :)
 
Toppen