Njuter (kommer?) ni av att stimulera bröstvårtorna?

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har alltid haft känsliga bröstvårtor men förr stimulerade jag dem inte direkt. Förrän ganska nyligen när jag upptäckte att jag kunde göra mig hård med lite stimulering av dem. Gärna på utsidan av T-shirten. Detta utforskade jag mer och mer. En morgon så smekte jag försiktigt mina bröstvårtor efter jag läst lite snuskiga noveller. Plötsligt kände jag den fantastiska känslan att en orgasm var nära. Jag rörde aldrig min bultande kuk utan fortsatte stimulera mina bröstvårtor. Min kuk läckte massor av försats och tillslut kom orgasmen. Jag gick upp i brygga då den var så intensiv och jag sprutade över magen, bröstet och ansiktet på mig själv.

Efter detta har jag gjort detta många gånger.

Hur gör ni? Leker ni med era bröstvårtor? Och till vilken grad?
 

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har också otroligt känsliga bröstvårtor. Min fru slickar och smeker alltid dem när vi har sex - så skönt. En gång gjorde hon det tills jag sprutade. Så skön utlösning och en del sperma hamnade i hennes hår. När jag runkar smeker jag dem också.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mina bröstvårtor är både känsliga och förhållandevis stora
Brukar synas igenom tajta t-shirts
T o m att kvinnor jag påpekat det, på ett lite flirtigt positivt sätt

Har träffat en hel del kvinnor som älskar få sina bröstvårtor ordentligt behandlade....
Går igång på att få mina behandlade hårdhänt och sen ge samma behandling tillbaka...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har känsliga bröstvårtor också. Ännu känsligare i yngre år då jag var runt 30. Jag fick aldrig orgasm genom att stimulera dem, men kuken reste sig och blev hård. Nu när jag är äldre (65) så verkar det som att jag kanske har misshandlat dem för mycket genom åren. Får inte stånd på samma sätt längre, men det är fortfarande lika skönt att nypa o massera dem när jag onanerar.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har också otroligt känsliga bröstvårtor. Min fru slickar och smeker alltid dem när vi har sex - så skönt. En gång gjorde hon det tills jag sprutade. Så skön utlösning och en del sperma hamnade i hennes hår. När jag runkar smeker jag dem också.
det är skönt, har kommit flera ggr av att smeka min nipples
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag har alltid haft känsliga bröstvårtor men förr stimulerade jag dem inte direkt. Förrän ganska nyligen när jag upptäckte att jag kunde göra mig hård med lite stimulering av dem. Gärna på utsidan av T-shirten. Detta utforskade jag mer och mer. En morgon så smekte jag försiktigt mina bröstvårtor efter jag läst lite snuskiga noveller. Plötsligt kände jag den fantastiska känslan att en orgasm var nära. Jag rörde aldrig min bultande kuk utan fortsatte stimulera mina bröstvårtor. Min kuk läckte massor av försats och tillslut kom orgasmen. Jag gick upp i brygga då den var så intensiv och jag sprutade över magen, bröstet och ansiktet på mig själv.

Efter detta har jag gjort detta många gånger.

Hur gör ni? Leker ni med era bröstvårtor? Och till vilken grad?
Gott, jag har helt nyligen upptäckt det här riktigt gott, speciellt när jag är lite frusen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Bröstvårtorna ger mig knapp någon stimulans alls, en del kvinnor vill slicka mina får det gärna göra men ger mig inget speciellt förutom att det är skönt att någon kysser eller slickar mig. Är väl inte lika vanligt de flesta kvinnor gillar om man smeker och kysser brösten. Själv är jag ingen bröst fetisch baken på en kvinna är mer upphetsande. Missförstå mig inte nu jag gillar bröst men föredrar baken. Som med tex vin gillar rödvin men föredrar vitvin.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har provat tvättklämmor på vårtorna är är på gränsen det börjar göra ont istället
Jag använder tvättklämmor ibland. Man får prova sig fram till klämmor som nyper lagom hårt. Det ger en bitterljuv känsla och ju längre ut på vårtan, desto mer. Kuken styvnar direkt. Efter några minuter tar jag bort klämmorna och då är vårtorna superkänsliga för beröring en tid efteråt. Min fru nyper o pillar på dem när jag knullar heller eller när jag runkar.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Förr upplevde jag aldrig att det var stimulerade och smekte eller fingrade heller aldrig. Därmed inte sagt att de omedvetet bidrog till sexstimulansen vid frontalkontakt med partner. Nu, på senare tid, och med utveckling av lite "manboobs" är det helt annorlunda. Att gnida, smeka, pilla på dem samtidigt som jag runkar ger en absolut sexstimulans. Även att krama om "boobsen". Inte till utlösning med det förhöjer helt klart uppladdningen och ger kraftigare sprut.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Smeker bröstvårtorna med lite lotion varje morgon, får härligt stånd av det nästan direkt. Efter en stund kommer försats som jag då gnider in bröstvårtorna med, blir så mycket skönare då. Har dock inte fått utlösning av det än men det är nog inte långt bort.
 
Toppen