Norske i forumet! Norske kjendiser!

DB_37

Medlem
Kön
Man
Hadde ikke takka nei til en blowjob fra Dorthe nei.... kunne tenkt meg å ta henne bakfra, samt å bli ridd av henne, tenk å se på puppene hennes da!!
 

DB_37

Medlem
Kön
Man
Tipper Dorthe gir deilige blowjob'er! Er mange deilige norske kjendiser, er bare problem å komme på de... er vanskelig å finne bilder også. Har du noen nye navn, som vi ikke har postet her før, Batman?
 

DB_37

Medlem
Kön
Man
Venke er definitivt runkeobjekt! Spesielt i den siste videoen hennes er hun supersexy. Vet dere hvordan man kan laste opp bilder fra pc'en, som ikke ligger på nettet? Har litt screencaps som jeg kan legge ut...
 

batman_now

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by DB_37

Venke er definitivt runkeobjekt! Spesielt i den siste videoen hennes er hun supersexy. Vet dere hvordan man kan laste opp bilder fra pc'en, som ikke ligger på nettet? Har litt screencaps som jeg kan legge ut...

Du må legge bildene inn på en gratis bildeside (husker ikke navn), kan andre hjelpe - dermed ligger de på nett og kan kopieres f.eks. hit.
 

batman_now

Ny medlem
Kön
Man
Du liker små frekke pupper bs_kuk_oslo, liker vel egentlig det best selv, men store faste naturlige pupper kan oxå være deilige.
 

DB_37

Medlem
Kön
Man
Deilig... Sitter og lurer på hvem jeg skal la satsen gå på... er ikke lenge før jeg kommer nå... tenker på puppene til elin og dorthe og rumpa til Venke... hmmmmm..
 
Toppen