Nyårslöften 2024

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Några som vill dela med sig av era tilltänkta nyårslöften inför det kommande året?

Själv ska jag lova mig själv att bejaka och utveckla mina mer feminina utsvävningar och smygtransa mer ofta.
Köpa mer sexiga klädesplagg och mer sexiga underkläder och snygga skor.

Vidare så ska jag runka mer, äta mer av min egen sperma och så ska jag försöka spruta över något gott minst en gång i veckan. Minst en gång om dagen ska jag njuta av min sperma.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Samma som ovan.
Runka mera och att ha mera sex med män. Ska även köpa mera leksaker som ringar, dildos och fleshlights.
Ska även fortsätta att köra med dildos för att göra analen redo att ta emot en härligt hård kuk, vill ju kunna rida och njuta ordentligt när jag väl får chansen. :)

Kul tråd för övrigt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För min del har jag svårt att önska som tidigare skrivits... Jag har sex/onanerar ofta, så att få mera blir svårt. Man behöver återhämtning också.
Men på önskelistan står mera sex med frun, men det hönger på henne och inte på mig. Samt någon mera pålitlig kunkkompis som jag kan träffa oftare än de jag redan har...
Oj, det hör blev mera som en försenad julklappsönskelista än nyårslöfte, men ni vet, nyårslöften har en tendens att omvandlas till önskningar... Gott Nytt onaniÅr på er!
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns några saker som kunde platsa i en lista över nyårslöften för min del.

- Ha mer sex med min fru (var lite för många avbrott 2023 på grund av hälsoskäl).
- Ha mer intensiva chats och eventuellt camsex när jag är ensam i fritidshuset.
- Äntligen börja skriva ner mina och hustruns verkliga sexupplevelser och sexfantasier i novellform.
- Börja organisera mina 3 externa hårddiskar som är fulla med porr. Just nu är allt sparat helt osorterat.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ska verkligen försöka njuta ännu mer av sex under 2024, jag ska:

- använda mina (snart) tre Fleshlights flera gånger i veckan.
- camrunka oftare med män.
- ha sex med olika kvinnliga vänner.
- ha sex med min sambo.
- försöka förverkliga fantasin att runka IRL med man/män (helst flera samtidigt).
En månad in i 2024 har jag: använt och sprutat i alla mina tre Fleshlight, camrunkat med en man, haft sex med min sambo.
 
Toppen