Ny här...

Roskvinnan

Medlem
Ålder
61
Kön
Kvinna
Jag skriver antagligen i fel grupp :)
Är ny på denna sidan, som jag hittade genom en bekant.
Funderar bara på om det verkligen finns kvinnor här, eller om det är som på alla andra sidor, som närmar sig ämnet sex m.m
Är iallafall en kvinna på 59 år, som bor i Västra sverige.
O jag hoppas man kan få tips, råd m.m, av andra kvinnor o tjejer.
Hoppas ni har det bra i sommaren!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Funderar bara på om det verkligen finns kvinnor här, eller om det är som på alla andra sidor, som närmar sig ämnet sex m.m

Hoppas ni har det bra i sommaren!

Välkommen hit!

Det som skiljer oss från andra ställen är att stämningen är trevligare. När det gäller frågan om hur många "kvinnor" som är kvinnor är det här som på alla andra ställen. Det finns kvinnor, men många "kvinnor" har ett manligt könsorgan.

Hur vet jag det då? Jo, jag har varit aktiv på sajten i över 15 år och man ser vissa mönster. Dessutom har man som moderator lite verktyg som ger en annan inblick. Så länge man är trevlig lägger vi moderater inte oss i vad medLEMmarna har mellan benen. Vi är mycket mer intresserade av att de har något i huvudet.
 

Roskvinnan

Medlem
Ålder
61
Kön
Kvinna
Ja, det är lite synd att det inte är mer aktivitet.
O att den kvinnliga avdelningen sällan är ren från män.
Dom har ju sin plats på denna sida med, men kan inte vi kvinnor få vara själva i våra diskussioner.
Det går ju visserligen att skicka privata meddelanden.
 
M

Mary_GILF

Gäst
Hej Linda
jag håller med dej om att vi kvinnor måste också få utveckla och odla vår sexualitet tillsammans med andra kvinnor och inte bara män som ska tala om för oss hur vi skall vara!
Typ….. kåt, glad och tacksam!
Krama på dej♥️
 
Toppen