Ny lekkamrat på restaurang

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är på lite vårsemester med hustrun i Puerto Mogan på Gran Canaria. Sitter på en väldigt bra och informell restaurang nere i Yachthamnen.
Ser att det kommer in en ensam kille i 25-30 årsåldern, slank med fräsch look, ring i ena örat och lite pubertetsmustasch, inväntar Hovis för att få ett bord, kollar lite runt i lokalen, ser att vi får ögonkontakt i en bråkdel av en sekund.
Han vill ha ett bord för en person, får ett par att välja på, men vill hellre sitta lite längre in i lokalen.
Väljer en tvåa bredvid vårt bord, sätter sej på hustruns sida, beställer ett glas vin och börjar kolla i menyn.
Jag känner att jag har honom i ögonvrån lite omedvetet, en ensam kille i den åldern på restaurang. Men, Ok, alla måste ju äta.
Känner att han har koll på mej i ögonvrån också. Det ligger något i luften... Ingen direkt ögonkontakt, men det finns en dragning och en spänning.

Hustrun reser sej för att gå på toaletten och jag stelnar till lite grann. Detta är ju ett läge att kolla om blickarna är ett intresse eller bara något vardagligt.
Tänker att detta är ju helt sjukt, jag är 30 år äldre än den unge killen men känner en attraktion i luften.

Han avslutar sin beställning precis när hustrun reser sej upp och går mot toaletten. Ler mot mej, flippar på sin mobil och säger "finns en del här som man blir lite sugen på". Blir helt perplex och undrar hur jag egentligen reagerar. Får fram med röda örsnibbar och hög andning - "Jo, det gör ju det....".

"Är du intresserad? (blink)

Känner att världen stannar upp och flackar med blicken....." Jo, det är jag nog." Förstår jag killen rätt? Är detta en liten diskret invit??

Han fortsätter på engelska; "Skriver mobilnummer på lappen. Hör av dej, så tar vi det därifrån."

Hustrun kommer tillbaka, han får sin mat och hustrun frågar mej om jag har beställt.

"Öhh...."

Senare på kvällen sitter jag på altanen och undrar vad tusan detta är för något. Lite blodtillströmning i kuken och lite förvirrad i tanken....

Hustrun skall ju faktiskt ta bussen till Puerto Rico imorgon, ha egen-tid och gå och shoppa.

Morgonen kommer och jag har lite försats som klibbar i kallingarna. "Jamen vad tusan, det är väl väl bara ringa och se vad han tänker sej."

Hustrun lämnar lägenheten, är tillbaka sent på eftermiddagen. Jag ringer och killen svarar på engelska.
" Jo, jag träffar gärna lite äldre killar och jag såg på dej direkt att du är intresserad. "
" Öhh...... jo, lite intresserad av yngre killar. Är du proffs??"
"Nej, inga pengar. Jag är bara här en vecka och brukar leka kuklekar med andra likasinnade för skoj skull."

Efter ytterligare 5-10 minuters mummel, tusen tankar far genom huvudet och försatsen kladdar ändå mer i kallingarna.

"Ok, tror jag har fri bana till kl 16 i eftermiddag...."
" Vi kan ses på hörnet utanför restaurangen om 5 minuter och snacka lite. "

Killen visar sej vara holländare, ser fräsch ut med pigga ögon och har faktiskt pubertetsmustasch på överläppen.
" När jag är ensam på semester, så brukar jag ha lite kul med vuxna killar som verkar intresserade (blink)."
"Öhh, jag är ju gift men fantiserar ofta om andra killars kukar. (röda örsnibbar, hög andning och flackande blick)."

Vi enades om att Sanitycheck var avklarad, pratade lite om gränsdragningen och enades om att börja med att titta/visa/känna och ev smaka.

Gick upp i holländarens lägenhet ett kvarter bort. Enades om att en omfamning med bar överkropp är ett bra sätt att känna in varandra och landa i det som vi nu båda ville skulle hända.
Jag brukar inte omfamna andra killar, men medger att det kändes rätt bra med varm hudkontakt och pulsen gick ner.

Holländaren, som hette Ghert, tog initiativet och frågade hur jag ville börja. Tyckte han verkade rätt erfaren.

"Ja.... du kanske vill titta lite?"
"Det vill jag gärna." Jag knäppte upp bältet, knappen i midjan och drog ner dragkedjan.
Kallingarna hade en våt fläck och var uppspända. Drog undan händerna lite... "du får hjälpa dej själv."

Ghert satte tummarna innanför linningen och drog ner och utåt. Min 15 cm långa och 14 cm grova kuk var 3/4 styv och försatsen glänste i förhudsöppningen som täckte nästan hela ollonet.

Jag sträckte mej efter Gherts livrem och upprepade proceduren på honom.
Silkesboxershorts och jag lirkade ut en helrakad kuk ur gylfen, vägde pungen i handen och kände genast att detta blir en bra lunchkuklek.

+++++++++

Fortsättning följer....
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Del 2 - Ny lekkamrat på restaurang

Ghert presenterade sej som 23 år, vilket kanske förklarade pubertetsmustaschen på överläppen. Det krävdes inte mycket av min hudkontakt för att han skulle få etta kanonhårt stånd. Kuken var normalstor, uppskattade den ca 16 och något smalare än min.
Förhuden gled av ollonet av sej självt och ådringen var tydlig. Vet att jag blir skitkåt av en deffad kuk.
Tänkte tillbaka på den tiden ner jag, alltid vid olämpliga tillfällen..., fick kanonstånd och det var genant för att omgivningen borde se det.
Det var flera decennier sedan och numera hade jag noterat att erektionen var inte lika maxad längre och heller inte lika uthållig i tid. Hade gjort en mental Post-it lapp om Medicinska preparat vid nästa besök hos Husläkaren.

Nu stod vi där, med brallorna kring anklarna och höll i varandras ståkukar, runkade lite Backhander åt varandra, log och det syntes att detta funkade bra.
Tänkte en tanke att Ghert (uttalas med ett väsande sche-ljud...) hade en lite komisk touche i denna situation, log lite, Ghert frågade "What's on your mind? You like this, don't you?"
Slog bort tanken och förklarade inte.

Vi hade hållt på en stund, klivit ur byxorna, provat att stå och sitta bredvid varandra för att se och komma åt ur olika vinklar.
"One moment, sa Ghert" Gick ut i pentryt och kom tillbaka med flaska Rapsolja. Såg förmodligen mitt uppskattande leende, log lite snett och sa ingenting.
Tog vardera 4-5 cl i handen, gnuggade dom lätt och masserade sedan in varandras hela paket med oljan. Nu fick jag maxat stånd, men ådrigt blev det inte längre.
Utan att be om lov satte Ghert sej ner och började bearbeta mitt ollon med tunga, tänder och gnida uppe i gommen. Dröjde inte länge förrän jag fick be honom lugna sej lite, gled ur greppet och föste honom milt ner på rygg i soffan.
Använde alla trick jag kan med händer och mun och hans reaktion lät inte vänta på sej. Knep lite i hans bröstvårtor och smekte hans platta mage.
Kommer inte ihåg om vi byttes om två eller tre gånger, men så här kåt hade inte varit på länge.
Ghert ville ha saggen på sej, Ok för mej, lutade mej över honom i knästående och han smekte mej till en orgasm som aldrig ville ta slut. 4-5 feta gulvita sprut på bröst, i ansiktet och en i munnen.
Själv gick han upp i Selfsuck-ställning, med benen uppåt väggen och ville att jag skulle smeka och suga honom till sprut. Som han ville, fick han sina egna feta sprut i munnen och i ansiktet.
Vi skrattade lite åt situationen, satt och hämtade andan, lät våra slaka kukar vila.

Ghert torkade sej i ansiktet, svalde sin sagge och frågade om jag kunde/ville en till innan vi skulle duscha.
Visst ville jag det och med rätt raska tag och lite ny olja, så fick vi båda rejäla stånd och kunde efter en stund skjuta vars en ordentlig laddning.
Nu hade vi ställt oss på golvet, tårna precis bakom den femte klinkersskarven ut från väggen.
Visst kåtar elementet av tävling upp lite extra.... jag satte min största spermakladd ca två meter upp på väggen och kände mej lite småstolt.
Ghert var fokuserad och hans kuk höll på att sprängas, med blodröttlila ollon och pumpande blodkärl längs kukskaftet. Tog lite extra olja och med fjärilslätta tag i mycket hög takt såg jag honom börja skaka i kroppen.
Röd i ansiktet med stirrande blick sköt han inte mindre än tre satskladdar mot golv/takskarven - två träffade väggen precis i skarven och en ca två decimeter ut på taket.
Lika förvånade bägge två flinade vi åt synen, kramade om varandra, stod kvar i 15-20 sekunder och lät våra kukar kladda ner varandras magar.

Duschade med darriga ben, klädde oss och konstaterade att ibland funkar kemin perfekt.
"Nej, hustrun och jag stannar också ca 10 dagar till. Vet inte om jag får fler möjligheter, men vi har våra respektive mobilnummer."

+++++++

Fortsättning följer.....
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Del 3 - Lekkamrat på restaurang

Låg vid poolen när hustrun kom tillbaka med flera shoppingkassar.

"Legat här hela dagen...."
" Hrrmmm...."

"Visst såg väl den unge killen på restaurangen igår kväll trevlig ut. Försökte göra sej lite äldre genom att inte ta bort Aborrebenen på överläppen... tyckte faktiskt han såg pigg ut i blicken."
"Jo visst...."

"Hur gick det för dej då... idag?"
"What.... (iskall, röd om öronen, yr....)
"Du var knappt kontaktbar efter han kom och satte sej..... och jag såg lappen."
"Öhh...."
"Det är lugnt. Vi har pratat om det. Det är Ok för mej att du träffar killar och män och leker kuklekar. Du vet att jag blir kåt av att höra om styva ungkukar med ådriga skaft. Du var ju en sådan när vi träffades...."
"Öhh, jo.... men..."
Du bestämmer själv, men du vet att jag blir kåt av att höra vad ni gjort. "
"Ok då, jo vi gick...."

"Tycker du skall ringa honom igen innan vi åker hem!?"

Häpp!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Du skriver bra!
Gillar när man bygger upp det steg för steg.
Undrar om det kommer en del till?

Tack for feedback. Blir redigt kåt av det och skulle önska att fler på forumet skulle ta sej tid att kommunicera feedback.

Jag skriver gärna på beställning, om du ger mej lite guidelines ex vad som skall hända osv.

Annars dröjer det nog till jag får inspiration från någon incident, som går att tweeka till lite och skriva om.

Kan avslöja att jag satt med hustrun på en restaurang på GC förra veckan, när en kille i 25 års åldern, med fiskbensmustasch på överläppen, och spanade rätt friskt.
Vi hade inte ögonkontakt, men han valde bordet bredvid oss.

Resten är ljug.......

Runkade fett ett par gånger den dagen jag skrev novellen!!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Tack for feedback. Blir redigt kåt av det och skulle önska att fler på forumet skulle ta sej tid att kommunicera feedback.

Jag skriver gärna på beställning, om du ger mej lite guidelines ex vad som skall hända osv.

Annars dröjer det nog till jag får inspiration från någon incident, som går att tweeka till lite och skriva om.

Kan avslöja att jag satt med hustrun på en restaurang på GC förra veckan, när en kille i 25 års åldern, med fiskbensmustasch på överläppen, och spanade rätt friskt.
Vi hade inte ögonkontakt, men han valde bordet bredvid oss.

Resten är ljug.......

Runkade fett ett par gånger den dagen jag skrev novellen!!
Underbar fantasi!

Kan få för mig att han får frun att gå ut på äventyr på egen hand...
 
Toppen