Nya lustar?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade inte tänkt på det förut, hade iofs inte olust för det heller, men plötsligt hade jag en ny lust och lockelse. Jag tror det började med en MILF på jobbet, ganska läcker. Sen såg jag fler, mammor och även lite äldre kvinnor. Det var som jag vore femton igen. Receptionisten i hyresföreningen var runt 40, hade läckert uppsatt hår, glasögon och topp med djup urringning som vackert presenterade de fylliga brösten. Plötsligt var jag hård och kompisen pekade glatt uppåt. Så starkt var hennes intryck på mig att väl på jobbet var jag tvungen att gå från kontoret för att lätta på trycket, dra en snabb, hård runk på toaletten där jag i mina fantasier översköljde hennes ansikte, glasögon, det upsatta håret och de fylliga brösten med min tjocka säd. Med sitt charmiga leende slickar hon min kuk ren för att sedan lapa i sig varenda droppe hon kommer åt.
Jag drev visst iväglite där på slutet :oops: Vad jag ville komma till var: Har Du också plötsligt upplevt att Du har nya lustar och preferenser? Hur? Vad? Har du följt eller kämpat emot?
För min egen del så längtar jag bara efter att fågå in de nya skorna :cool:

/Billy.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo det har på senaste tiden pluppat upp vissa *host* böjelser/kinks... Som är spännade, har även börjat kommit överens med dem som jag hade innan också. Och börjat gilla dem :)

Men jag vill inte nämna dem här... men det är härligt med lite kinky saker;);):oops:
 
J

John61 [vill inte vara med]

Gäst
Låter Underbart att du funnit nya lustar!
Det är bara att följa med och glädjas av att ha kvar
förmågan till att hitta nya lustar! Tyckte nog den förmågan var starkast i de senare tonnåren för mej så så många nya blir det inte MEN jag
har alla mina från tonåren kvar;):p:oops::oops:
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
När jag över från tjejer till killar. Det var fruktansvärt ångestfyllt de första två åren, men när man väl accepterat det så öppnades en helt ny värld och jag fick ofta dra snabb runkar bara efter att ha gått från busshållplatsen till jobbet eller hem.

Kommer speciellt ihåg somrarna. Det var så mycket ögongodis ute att man blev galen. :p
 
Toppen