Nyss på gymmet

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Detta var inte pinsamt för mig, mer eggande faktiskt. Jag var en sväng på gymmet nu ikväll, jag körde ett lätt och snabbt pass och gled sedan in i omklädningsrummet för att duscha. Redan när jag kom in i rummet hörde jag att det var någon form av aktivitet i duscharna, jag tänkte inte så noga på det utan började klä av mig, plötsligt började det komma underliga ljud från duscharna och kommentarer som "åh, va skönt" osv. Det var två grabbar som tydligen hade något för sig, jag förstod att det var något sexuellt och efter en stund övervägande bestämde jag mig för att "komma på dem". När jag kommer in i duschrummet ser jag två grabbar, i ca 18-20-årsåldern som sitter på varsin duschstol, snett mittemot varandra, och runkar för fulla muggar. :) Snacka om överraskade miner. De slutade direkt och ställde sig upp och försökte dölja sina stånd, jag hejade på dem och för att jävlas lite extra sa jag att de inte skulle störas av mig. Tyvärr blev det inget mer, hade dom fortsatt hade jag hakat på, men dom drog ut ur duscharna direkt.

I omklädningsrummet möttes jag av dom igen, den ena var mer skamsen än den andra, den andra log lite mot mig innan dom drog. Hoppas att dom fick avsluta det hela någon annanstans. Jag blev som jag tidigare skrev eggad av det hela och runkade skönt framför en helspegel, där det inte finns någon chans att blipåkommen. :) Om jag träffar dom i duschen någon annan gång ska jag ta komandot. :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Runkande killar i duschen på gymmet?? Hehe, e du säker på att du postat i rätt forum, att det inte va i "Noveller" du menade??? :D
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
orka inte tro på de. folk runkar i duschrummet jämt. ok att grupprunk är lite ovanligare men de händer de med... tro mig. :oops:
 
Toppen