nyupptäckta

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
hej hopp alla

satt och for runt mellan allas sidor..upptäckte då massor av tjejer.MEN så anonyma.

står knapp något på deras sidor..inga bilder heller.några smyger in ett meddelande här och var.
nyfiken på dessa.

VISA ER MER...VI VILL HA FLER ATT LEK MED.

kram på er alla.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
hej hopp alla

satt och for runt mellan allas sidor..upptäckte då massor av tjejer.MEN så anonyma.

står knapp något på deras sidor..inga bilder heller.några smyger in ett meddelande här och var.
nyfiken på dessa.

VISA ER MER...VI VILL HA FLER ATT LEK MED.

kram på er alla.
------------------------
Jaha så då var man "körd" då....;):love:
 
M

MissSecret

Gäst
Shit, nu fick jag ju prestationsångest!! :oops:

Alltså det där med bilder, jag vill absolut inte att någon ska känna igen mig...jobbar på en väldigt konservativ arbetsplats och det skulle vara slutet för min karriär om det här kom fram. Så jag hoppas att jag är ursäktad för att jag inte har några bilder...

Dessutom är jag inte alls lika het som du skeda. :oops:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Shit, nu fick jag ju prestationsångest!! :oops:

Alltså det där med bilder, jag vill absolut inte att någon ska känna igen mig...jobbar på en väldigt konservativ arbetsplats och det skulle vara slutet för min karriär om det här kom fram. Så jag hoppas att jag är ursäktad för att jag inte har några bilder...

Dessutom är jag inte alls lika het som du skeda. :oops:
menadeinte att man måste ha bilder på sig själv.sedan vet jag att du är en vacker kvinna,alla kvinnor är vackra .kram på dig.

menade bara att det fanns så många anonyma kvinnor här inne..ville bara att dom skulle visa sig mer..på forumet m.m
det är såklart ett eget beslut, förstår att man vill vara anonym.
se med inte röra så att säga.;)

ha det gott!!!!
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Kan ju hålla med att liiiite ensam kan man känna sig ibland här...(som kvinna/tjej iaf)....det är nog inte mer än 5-6 tjejer/kvinnor som skriver iaf? [:0]
 

Oriah

Medlem
Kön
Kvinna
haha :D har försök "bättra mig lite.." har därför nu en forum bild, egna bilder eller dylikt kanske kommer,kanske inte :)
försöker att aktivera mig ;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tycker att jag borde få ett pris faktiskt, så det så[}:)]

Jag har kommit upp till Värsting Guru status fortare än "vissa" som varit medlem i flera år faktiskt...så det så...[}:)]:D:D:D


Pilutta alla som har varit medlem i flera år utan att vara Värsting Guru;):cool:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Spelar ju ingen roll...du är ju alltid våran Guru Snäckan...alltid! :love: :love: :love:


Puss på dig my love:love:

Det var skillnad att höra det, mot den som skrev till mig och sa att det faktisk är kvalitet och inte kvantitet som räknas[}:)][}:)][}:)]:cool:

Vilken huggorm va[:0][:0][}:)]:cool: Han behöver tuktas[}:)]:love::love:

Ge sig på stackars lilla mig som är sååå snäll[:0]
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
hej hopp alla

satt och for runt mellan allas sidor..upptäckte då massor av tjejer.MEN så anonyma.

står knapp något på deras sidor..inga bilder heller.några smyger in ett meddelande här och var.
nyfiken på dessa.

VISA ER MER...VI VILL HA FLER ATT LEK MED.

kram på er alla.

Ni har väl sett mig? Jag är lite periodare här, emn jag har varit med rätt länge nu :)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
hej hopp alla

satt och for runt mellan allas sidor..upptäckte då massor av tjejer.MEN så anonyma.

står knapp något på deras sidor..inga bilder heller.några smyger in ett meddelande här och var.
nyfiken på dessa.

VISA ER MER...VI VILL HA FLER ATT LEK MED.

kram på er alla.

Ni har väl sett mig? Jag är lite periodare här, emn jag har varit med rätt länge nu :)

Jag har sett dig! Men inte lika ofta som jag skulle ha velat:);)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Uäck, nu får jag lite dåligt samvete över min dåligt uppdaterade pres och min ännu sämre närvaro här...:oops: Förhoppningsvis får jag lite mindre arbete till vintern och då...då...DÅ ska jag leka loss här betydligt mycket mer än vad jag gjort på länge...:D
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Uäck, nu får jag lite dåligt samvete över min dåligt uppdaterade pres och min ännu sämre närvaro här...:oops: Förhoppningsvis får jag lite mindre arbete till vintern och då...då...DÅ ska jag leka loss här betydligt mycket mer än vad jag gjort på länge...:D

Du! Ja just du! Skall ha väldigt dåligt samvete och lida alla helvetes kval över att du inte är här så ofta som du borde[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)];):love::love:

Men...det räcker med förhoppningen du väcker...den får mig att rysa av välbehag...:p:love::love::love:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Uäck, nu får jag lite dåligt samvete över min dåligt uppdaterade pres och min ännu sämre närvaro här...:oops: Förhoppningsvis får jag lite mindre arbete till vintern och då...då...DÅ ska jag leka loss här betydligt mycket mer än vad jag gjort på länge...:D

Du! Ja just du! Skall ha väldigt dåligt samvete och lida alla helvetes kval över att du inte är här så ofta som du borde[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)];):love::love:

Men...det räcker med förhoppningen du väcker...den får mig att rysa av välbehag...:p:love::love::love:

Darling snäckan...jag skrev just i din gb...läs och ta och rys lite till!;)
 
Toppen