Okontrolerat stånd!

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker det är lite av ett problem faktiskt. Jag får som jag skrev i en annan tråd ofrivilligt stånd bara av att klä av mig i stort sett. Har jag varit och tränat, simmat eller gjort någon aktivitet där man ska duscha efteråt tillsamman med andra så får jag en knäpp. Det enda jag tänker på är att jag inte kan få stånd nu, jag skyndar mig allt jag kan i naket tillstånd och när väl kläderna är på har jag i många fall halvbånge som spänner ut jeansen. Jag vet inte vad det beror på, det har något med min egen nakenhet att göra. När jag var yngre fick jag alltid stånd så fort jag skulle ta en dusch vilket gjorde att jag alltid runkade i duschen. Min kropp är typ inställd på att naken betyder stånd och runk, oavsett plats eller situation. Och man kan ju inte ställa sig och runka i simhallens duschar direkt. Jag skyndar mig ju alltid, men jag är säker på att många tittat lite snett på mig då kuken svällt en aning.

Sen kan man ju få stånd lite här och nu när man är ensam också, typ när man är ute och kör bil eller åker tåg osv.

Oj lol! De där känner jag igen. De e lite så för mig också. Men måste säga att ofrivilligt stånd är nice. De kan vara pinsamt men lyckas man gömma det så känns det bara upphetsande och nice. Kan man gärna sitta och små pilla lite på det även om de finns folk i närheten. :D Tex på bussen eller i badhusets bastu/dusch. :oops:

Måste även säga att sedan dess jag börja raka mig där nere så kommer de ofrivillga stånden betydligt oftare. Men jag antar att de beror på att med rakat så kan enklas rörelser göra att man får känslan av att man blir smekt där nere. :p
 
Toppen