Om du bara fick välja två sexleksaker

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Vore kul att höra både vad män och kvinnor säger om favoritleksaker. Om ni bara fick välja tre leksaker vad skulle ni välja då?

Jag skulle välja:
1 Satisfyer Man Wand. Underbar skön kukvibrator som ger så härliga vibrationer i kuken exakt där det känns som skönast. Beroendeframkallande!
2 Metallring för kuk och pung. Härlig känsla att bära den
3 We-Vibe Connect + prostatavibrator. Härligt att bära när man är ute och styra via app i telefonen

Som bonus, skön babyolja att massera med
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Ojdå, blev lite fel här. Det står två i rubriken men insåg när jag skrev posten att jag måste ha tre (minst)! Så om Challe löser får du gärna ändra till tre i rubriken.
 
Vore kul att höra både vad män och kvinnor säger om favoritleksaker. Om ni bara fick välja tre leksaker vad skulle ni välja då?

Jag skulle välja:
1 Satisfyer Man Wand. Underbar skön kukvibrator som ger så härliga vibrationer i kuken exakt där det känns som skönast. Beroendeframkallande!
2 Metallring för kuk och pung. Härlig känsla att bära den
3 We-Vibe Connect + prostatavibrator. Härligt att bära när man är ute och styra via app i telefonen

Som bonus, skön babyolja att massera med
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
1 kukring
2 Satisfyer
3 Fleschlight
Jag har dessa och är nöjd. En gång, så tänkte jag knulla fleshlighten. Men mobilen ringde. Så senare, var det bara börja från början. Tog då Satisfyer för att få den hård igen. Upptäckte hur skönt att varava. Det är grymt skönt.
 

Pudas

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag skulle välja en Fleshlight av modellen Lotus som första leksak. Som andra leksak skulle jag välja en skön uppblåsbar docka i lite tjockare latex (1 mm)
 
Toppen