Om ni såg någon onanera, skulle ni då.....

drgood

Ny medlem
Kön
Man
1Konstatera att där är en som är kåt idag

2Stanna och titta nyfiket

3Titta och smeka dig själv/runka

Själv skulle jag nog agera som en 1:a om jag inte syntes, men vi har en dröm om en 3:a
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
ha .. såg maken göra det igår och det började med att jag konstaterade att här står en som är kåt...

men det slutade med en rejäl och skön påsättning eftersom jag inte kunde låta bli att visa att jag såg honom...:oops:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Beror nog på situationen och omgivningen - skulle vilja svara 3, vågar kanske inte mer än 2 men i slutändan blir det ändå kanske bara 1........

Skam den som ger sej - man har inte misslyckats förrän man gett upp!!

/ I
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Säger som Indulgence - det beror på situationen...

Men jag skulle garanterat inte våga smeka mig själv inför en främmande människa. Däremot skulle jag nog ta med mig "bilden" och ta fram den i fantasin, när suget pockar på och jag är för mig själv...;):p:p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Yes, visst beror det på situationen. Om det är en tjej skulle jag helt klart beundra henne utan att störa. Finns nästan inget mysigare än onanerande tjejer... :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Yes, visst beror det på situationen. Om det är en tjej skulle jag helt klart beundra henne utan att störa. Finns nästan inget mysigare än onanerande tjejer... :p

Det finns det visst! Onanerande killar...:cool:;):p:love::love:
 

John.se

Medlem
Kön
Man
Antagligen en etta.. Men en riktigt härlig fantasi är att se en tjej onanera och "komma på" henne. Alternativt vice versa.. Onanera med varandra.. Men i verkligheten är jag högst tveksam till att man skulle kunna låta bli att röra varandra om situationen uppstod.. Men tanken är vansinnigt tändande.. :p
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Detta hände mig idag på en offentlig toalett. När jag kom in stod en man vid pissoaren och runkade. Jag tänkte ställa mig där jag också, men valde att gå in i ett bås i stället. När jag var klar hade han gått men det syntes vad han hade gjort.

Jag kunde konstatera att någon var kåt idag.
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Skulle nog bero på situationen för mig, men om det inte var för mycket folk skulle det nog bli 1, 2 och 3.:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
beror på vem det r & situationen

men drömmen r väl alltid att komma på nån läcker tjej & sen leka tillsammans
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Önskar att jag hade gjort trean......

Hade nog varit väldigt beroende på vilken situation det varit....
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det blir med all säkerhet en 1:a. En flyktig inblick i något "förbjudet" är stimulerande :p
 

ki_tano

Ny medlem
Kön
Man
jag antar att vi inte pratar om den klassiska blottningen som är en rätt aggressiv handling...

men om vi snackar om nån som uppenbarligen
ansträngt sej för att få vara ifred så hoppas jag att man inte stör först och främst..

och jag skulle nog inte våga mer än en 1:a ... :oops:
 

vito

Medlem
Kön
Man
fört är det juh självklart med 1 after det skulle det juh bli 3 men å andra sidan så kan man juh kanske göra det ihop tar man inte tillfället i akt så kanske man missar något väldigt kul.:cool:
 
Toppen