Onanera för att sömna

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inte just när jag skall sova, men om jag vaknar mitt i natten eller tidigt på morgonen så är det skönt att komma och sedan somna om. Brukar inte ha morgonstånd men mitt i natten står den oftast halv hård ett begynnande stånd.
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Inte just när jag skall sova, men om jag vaknar mitt i natten eller tidigt på morgonen så är det skönt att komma och sedan somna om. Brukar inte ha morgonstånd men mitt i natten står den oftast halv hård ett begynnande stånd.
Det har blivit vanligare för mig också under senare år .
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag såg ett avsnitt av tvserien som handlar om sömn med David Batra, där en sömnexpert gav tipset att en orgasm kan vara bra för sömnen. Så helt taget ur luften är det inte.
Jag onanerar också ofta innan jag ska sova. Så illa, att det en tid blev ett tvång för mig. Vet inte vad som drev mig till det då.
Jag delar inte sovrum med frun av flera olika anledningar och det leder inte till någon spontansex med henne och det kan gå ganska lång tid mellan tillfällena, så det är väl en anledning till mitt onanerande i sängen före insomnandet. ibland slår det dock fel och jag kan inte somna efter orgasmen, men oftast ger det en avslappnande ro i kroppen och en skön sömn.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte men kan kanske ha att göra med att jag blev ofta väckt av min lillasyster när jag var yngre. Det hände rätt så ofta att hon smekte sig när jag somnat. Min lillasyster hade svårt att vara tyst. Jag fick ofta stånd det luktade av hennes safter i rummet.
När hon somnat brukade jag kunna ta upp hennes våta trosor, ibland sparkade hon av sig täckte då såg jag hennes håriga snippa.
Kanske inte skulle tänt på min lillasyster men hade inte så mycket annat att jämföra med. Att jag ibland luktade på hennes trosor upptäckt hon, kunde hitta ett par i min säng.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Inte måste, men så fort jag är ensam hemmma så gör jag det. När ja va singel så gjorde jag det stort sett varje kväll, sprutar i en strumpa.
Strumpa har jag också använt, men mest när jag inte varit ensam. Många ggr runkade jag tyst när frun somnat. Då kom strumpan till väl pass...
Oftast numera så sprutar jag på min mage. Ligger en stund efteråt och bara njuter av känslan av tillfredsställelse och sedan tar jag handen och gnider it sperman. Ligger så och 'lufttorkar' en stund. Det tar inte lång tid. Go gott att smörja in magen med välgörande medel...hehe
Alternativt tar jag med en handduk till sängen och bara torkar av mig. Ibland om jag har kallingar på mig (händer ofta att jag sover utan) så drar jag bara upp kallingarna efter tömningen. Jag sprutar inga kaskader så sperman får torka in i kallingarna som ändå går till tvätt dagen därpå. Ja, det finns lite olika metoder att använda sig av. Vitsen är att inte behöva stiga ur sängen efter sädestömningen om man eftersträvar att somna gott av den.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Efter en stressig dag på jobbet så kan jag ha svårt att komma till ro och då brukar en orgasm hjälpa. Sex är skönt, men kräver ju lite mer aktivitet än onani och i de lägena vill jag mest bara kunna slappna av så att använda vibratorn för en snabb orgasm då är perfekt.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Strumpa har jag också använt, men mest när jag inte varit ensam. Många ggr runkade jag tyst när frun somnat. Då kom strumpan till väl pass...
Oftast numera så sprutar jag på min mage. Ligger en stund efteråt och bara njuter av känslan av tillfredsställelse och sedan tar jag handen och gnider it sperman. Ligger så och 'lufttorkar' en stund. Det tar inte lång tid. Go gott att smörja in magen med välgörande medel...hehe
Alternativt tar jag med en handduk till sängen och bara torkar av mig. Ibland om jag har kallingar på mig (händer ofta att jag sover utan) så drar jag bara upp kallingarna efter tömningen. Jag sprutar inga kaskader så sperman får torka in i kallingarna som ändå går till tvätt dagen därpå. Ja, det finns lite olika metoder att använda sig av. Vitsen är att inte behöva stiga ur sängen efter sädestömningen om man eftersträvar att somna gott av den.
Jag går aldrig upp efter jag sprutat, aomnar så skönt.
 

Tussen

Aktiv medlem
Kön
Man
Efter en stressig dag på jobbet så kan jag ha svårt att komma till ro och då brukar en orgasm hjälpa. Sex är skönt, men kräver ju lite mer aktivitet än onani och i de lägena vill jag mest bara kunna slappna av så att använda vibratorn för en snabb orgasm då är perfekt.
Ja då är det perfekt att onanera. Själv jobbar jag så oregelbundet. Ibland sover jag på dagen och ibland på natten. Då är det skönt att onanera innan jag ska sova. En skön rutin att låta min sperma komma.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Själv har jag ett paket med pappersnäsdukar tillhands bredvid sängen.
Det är mest ifall jag skall behöva snyta mig men fungerar att torka upp en sats också.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker det är skönt att onanera i sängen det sista innan jag ska somna. Det gör jag så gott som alltid när jag är ensam hemma. Problemet är bara att jag då oftast vaknar några timmar senare och är ännu kåtare och måste onanera igen. Kan hända att jag vaknar ett par, tre gånger på natten och är så kåt att jag måste onanera Egentligen inte ett problem för det är ju så skönt.
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Efter en stressig dag på jobbet så kan jag ha svårt att komma till ro och då brukar en orgasm hjälpa. Sex är skönt, men kräver ju lite mer aktivitet än onani och i de lägena vill jag mest bara kunna slappna av så att använda vibratorn för en snabb orgasm då är perfekt.
Det är ganska lika med mig brukar ofta runkka för att lätta på stressen. Att jobba som företagare leder till en hel del runk :cool:
 
Toppen