Onanera framför datorn?

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Tänkte höra om ni tjejer sitter och leker lite framför datorn eller om ni istället kanske bara hetsar upp er lite framför den och sen avslutar det i tex sängen?
Kan ju även vara så iförsig att ni inte går igång på bilder eller berättelser utan bara kikar runt lite :oops:
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Har väl hänt att jag tagit av mig min BH för att smeka brösten litet när jag tittat på eller läst något intressant, men oftast inte mer än så.
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag gör det framför datorn lite då och då, oftast till någon skön novell. Men sedan flyttar jag mig till sängen för att "avsluta" så att säga:)
 

NelliBear - ålder

Ny medlem
Ålder
33
Kön
Kvinna
Jag gör det framför datorn lite då och då, oftast till någon skön novell. Men sedan flyttar jag mig till sängen för att "avsluta" så att säga:)

I agree with you!
Jag gör samma sak.. de går mkt bä'ttre i sängen;) men på dtaan blir man upphetsad många ggr:p;)
 
H

hoolabandoola

Gäst
jag sitter oftast framför datorn... kul att se/läsa samtidigt :)
men självklart går alla andra ställen bra det med!
 
G

Guest

Gäst
Oftast så kanske man börjar vid datorn.. Läser noveller och tittar på erotiska bilder... Blir ofta såå sugen då.. Klär av mig bhn (om jag har någon) och drar av trosorna (om jag har några). Lutar mig sedan bak på stolen och låter en hand massera brösten och den andra vandrar neråt...

Sitter vid datorn tills jag inte kan hålla mig längre och kryper då istället upp på sängen och avslutar leken ståendes på alla fyra...
 

Boss

Medlem
Kön
Man
Oftast så kanske man börjar vid datorn.. Läser noveller och tittar på erotiska bilder... Blir ofta såå sugen då.. Klär av mig bhn (om jag har någon) och drar av trosorna (om jag har några). Lutar mig sedan bak på stolen och låter en hand massera brösten och den andra vandrar neråt...

Sitter vid datorn tills jag inte kan hålla mig längre och kryper då istället upp på sängen och avslutar leken ståendes på alla fyra...
MMM...ja det är sånt som du gör som är på näthoinnan när vi onnar...mmm
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
:unsure: Framför datorn verkar väl inte helkul precis. Jag vill gärna kunna sträcka ut och ha det skönt när jag smeker mig. Jag kan däremot blivit tänd framför datorn eller när jag läst ngy alternativt sett på film. Att då krypa ner i sängen och sakta börja smeka brösten för att sedan nå ner och stoppa in handen innanför trosan och börja smeka mig det är skönt.
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Kan sitta i timmar och leka framför datorn. Avslutar ofta med att runka klart i duschen eller på en handduk i sängen.
/Anders
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Håller med Lisa där...har väldigt svårt för att njuta fullt ut om jag sitter framför datorn och leker...vill ha bägge händerna fria...och framför allt vill jag kunna sitta 7 ligga bekvämt...blir varken det ena eller det andra framför datorn...
 

Josefinfin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Visst gör jag det ibland men brukar också förflytta mig till bekvämare platser efter ettt tag. jag kan dock sitta och småpilla ganska länge innan jag börjar "på riktigt" :)
 
Toppen