Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Jag onanerar i stort sett dagligen också. Dock inte alltid till orgasm....
 

Anders xx

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Det är inget konstigt, normalt. Samma här
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Onanin i sak är naturlig men kåtheten kan uppstå av massor av skilda orsaker Själv så blir jag extra kåt av onani på olika platser o tillfällen
Tex arbetsplatsens toa där risk för upptäckt är stor, på en restsurang när man runkar under tiden man äter orroligt uppkåtande, o samma som du hos vänners toa
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Inget konstigt eller något att skämmas över. Var glad över att du är kåt och allt fungerar som det ska.
 

Malvax

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Hej härligt o höra att det finns fler som är som jag jag onanerar alltid hos vänner o ute offentligt
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Har onanerat massa gånger hos vänner. Ofta hos tjejkompisar. Två har till och med får titta på. Nästan skönare att onanera hos vänner, då man vet att det man gör är lite förbjudet & man kan bli påkommen trots att man låst dörren.

Dom som tittade på, tittade dom bara eller onanerade?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Själv onanerar jag nästan varje dag inget ovanligt med det. Har man varit ute på krogen eller något liknande och man inte har sex är det bra att du tar hand om det själv. Har haft ett kk som det första hon gjorde gick till badrummet och kollade fall kvinnan hade någon sexleksak där, inte ofta hon fan något. Andra jag talat med säger att man har dem nattduksbordet eller gömmer dem.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har aldrig kommit på tanken att rota hos andra efter eventuella sexleksaker. Men tror knappast att folk generellt har dem i badrummet. Sovrummet är nog större chans, men så klart inte lika lätt att rota där.
Kanske jag ska börja rota lite i skåpen hemma hos mina vänner.... Det vore spännande att se om man kan finna något som sätter sprätt på fantasin om vad andra håller på med...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej jag har aldrig letat men har sett en dildo hos en kvinna. Jag luktade lite på den, kände lite lukten av vått kvinno kön. Gjorde inget mer för kvinnan var även min släkting. Inte så nära men kändes fel iallafall. Vet inte ifall hon inte brydde sig eller glömt den.
 
Toppen