Onanera ihop.. kille+tjej

MrHyde

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte höra vad ni tjejer tänker om att träffa en kille för onani sessioner ihop..
Inget annat utan bara titta på varandra medans ni smeker er själva och kommer i underbara orgasmer på varsit håll?
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tänkte höra vad ni tjejer tänker om att träffa en kille för onani sessioner ihop..
Inget annat utan bara titta på varandra medans ni smeker er själva och kommer i underbara orgasmer på varsit håll?

det hade varit häftigt...frågan är bara om man vågat i verkliga livet;)
 

MrHyde

Ny medlem
Kön
Man
hehe.. jo framför allt om de skulle vara en total främling :p
hade helt klart tyckt det vart upphetsande att inleda en "relation" över nätet där man pratar ett tag först å sen bestämmer man sig för att ses å leka av sig lite ihop ;)

gärna utomhus nu när vädret tillåter såna härliga aktiviteter ute
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är härligt att onanera utomhus, doch har det bara hänt typ 2-3 ggr. men den bästa gången var då jag stod på knä och solen sken, det var skönt vårväder. Jag stod på knä på gräsmattan och fick en skön :oops::oops::oops::oops::oops::oops:
 

sajber

Ny medlem
Kön
Man
det skulle jag mer än gärna ställa upp på...har tom gjort det ett par ggr medmitt ex..upphetsande som fan...
 

Chill

Ny medlem
Kön
Man
Det kan vara hur läckert som helst :cool: Gjort det en gång med en tjej som jag kände lite grand, satt och tittade på film hemma hos mig och började med lite "smygmys" med varandra. Slutade med att vi onanerade tillsammans i soffan utan att röra varandra när vi var nakna. Var super sexigt :oops: Krävdes dock järnvilja för att inte börja ta på varandra ;)
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Innan exet och jag blev tillsammans fick jag faktiskt testa hennes vibrator på henne...och då kände vi varandra inte speciellt bra...

Var tvungen att plocka upp slangen...och sen slutade det med att vi satt i TV-soffan och onanaerade tillsammans...
 
Kön
Man
Kan starkt rekomendera att onanera kille å tjej tillsammans, har gjort det me en tjejkompis , vi hade båda fast förhållande men tända på varann, vi ville inte ha sex (klart vi ville men moralen satte stop för det då). så vi satt mittemot varann å kollade på varann när vi smekte å runkade, fick värsta sprutet, blev så vansinnigt kåt av att se henne smeka sig,
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Värmland> Tror du att din tjej hade reagerat annorlunda om hon fick reda på ni hade sex eller om ni bara satt och onanerade?
 
Kön
Man
Värmland> Tror du att din tjej hade reagerat annorlunda om hon fick reda på ni hade sex eller om ni bara satt och onanerade?
hon va inte så spänd på om jag hade sex med nånannan...bara hon fick va me,,jag ensam me nån va inte så uppskattat..*L*
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
På kul har det hänt att man gjort det med killarpolare i bastun, typ efter man tränat något osv.
Lite spännande och pirrigt, dock verkligen inte något man gör med vilken polare som helst och när som helst....
 

MrHyde

Ny medlem
Kön
Man
På kul har det hänt att man gjort det med killarpolare i bastun, typ efter man tränat något osv.
Lite spännande och pirrigt, dock verkligen inte något man gör med vilken polare som helst och när som helst....

hehe på kul säger du.. fan hade ju kunnat onanera med fler av min tjej kompisar på kul.. om man fått chansen vill säga :oops:

mitt ex och jag onanerade ofta ihop.. hon älskade att se när sperman sprutade eller att jag kom på hennes fitta,bröst mm
så jävla härligt att onanera ihop med en tjej.. men priset skulle vara tt göra de med en tjej man knappt känner å känna hur spänningen lgger tjock i luften
 
Toppen