Onanera med BH o trosor...

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag brukar ha string och bh på mig :D, som jag sen fyller upp med balonget som är fylda med vatten, så att de ser riktiga ut, sen runkar. Jag blir skit kåt på de :p

Mat och sovklockan är inte det enda som fins i skalet ;)
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
Jag har också någon gång fantiserat om att ha damunderkläder på en hel dag. :) Ingen märker ju något. Trosorna bör vara tillräckligt stora för att snoppen ska få plats. Tjejerna verkar inte vara intresserade av killunderkläder på samma vis.
 

Kiiruna

Ny medlem
Kön
Man
Killunderkläder är så tråkiga, de enda som jag tycker ens är någerlunad sexiga är tighta boxershorts, gärna svarta. Lösa boxershorts och y-front är ju direkt avtändande tycker jag. Vad tycker andra tjejer.

Nulla sej sån lite kärring....
 

somboy

Ny medlem
Kön
Man
Kiiruna, vad skulle du tycka skulle vara sexigt för killar då? Jag brukar bara ha "vanliga" svarta kalsonger.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Nu har vågen av snorungar kommit, this is the third wave...

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
En gång jag gick i säng med en tjej så sniffade jag på hennes trosor direkt hon fick dem av sig [^]. Visst flinade hon lite, men tyckte väl det var okej. Ett sätt att börja en helskön kväll på. Trosorna blev säkert ännu bättre när hon satte dem på sig igen efter sin orgasm. Jag har aldrig beställt använda trosor av någon, även om jag funderat på det :oops:. Det är ett lätt sätt för er tjejer att tjäna lite extra pengar på. Någon enstaka tjej brukar också bjuda ut hårtofsar, ni vet varifrån.
 

Danne79

Ny medlem
Kön
Man
Ja,som helt ny i detta forum så ska jag lägga in mitt första inlägg, kunde inte slita mig för att inte gå med nu när jag såg denna intressanta tråd om onani i trosor. Allstå, detta är bland det mest upphetsande som finns,bara ordet trosor är underbart. Jag började med detta nån gång i 14-15 års åldern, jag brukar dock aldrig komma i trosorna om jag inte har för avsikt att kasta dom, annars spar jag dom för senare "behov", att ta min syrras eller morsans trosor har aldrig slagit mig och kommer aldrig att slå mig, däremot någon annan tjejs trosor går helt utmärkt. Men jag fattar inte att tjejers trosor kan vara SÅ sköna, varför gör man inte killars kallingar i samma material??
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Danne> Håller med dej i nästan allt du säger men e rätt nöjd med mina boxer i bomull liksom inte materialet som gör trosor så intressant :)
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag är verkligen sugen på ett par trosor nu... Men det känns som jag aldrig kommer få uppleva det:unsure:

Jag är en kille på 18 år med fattig plånbok. Jag har ju inte råd att betala 300-400 kr för att få ett par användna. Jag har vart ner i tvättstugan och letat men ALDRIG någonsin hittat ett par.

Vad ska jag göra?
 

Danne79

Ny medlem
Kön
Man
Ähum, jag fick tag i trosorna när jag "lånade" dom från tvättstugan. Vilket egentligen kan vara rätt taskigt mot den som äger dom, men förbjuden frukt är alltid godast sägs det ju! Jag är dock sugen på att "skaffa" nya när när vi pratar om det. Numera ska jag väl erkänna att jag inte sniffar i dom längre, jo om dom är nyinförskaffade förstås, men jag använder dom på min underbara Jade loveclone docka. Oj,att jag verkligen sitter och berättar allt detta.Jag har aldrig sagt något till nån om detta förr![|)]
 
Toppen