Onanera med deoflaska

Kön
Man
Ahhh har kommit nu och fy fan vad skönt det var. Upplevde en helt ny typ av orgasm.
Plötsligt har min platoniska relation till min deoflaska blivit mer än bara platonisk hehe


To heaven and back again
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Jag önskar att jag var Subway's deoflaska. ;)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tar nog å ger en hjälpande hand, Spartacus....
lite assistans...



Smisk! känslan som sitter i
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Karin, vilken gudinna du är! Testade detta själv precis. Provade först på ollonet - ingen effekt. Men bakom pungen och hela området mellan pungen och anus... SKÖÖÖNT! MMMmmmm... Tack!!

Vi killar borde lära av tjejernas uppfinningsrikedom och våga testa nya grejer. Prova denna idén om ni inte redan gjort det!
 
H

hugobooze -LÅST-

Gäst
Originally posted by sexiga_natha

oooh, dushen e ju klart bäst!

har hört det dela gärna med dig med mer som du prövat! blir nästan upphetsad ;) puss på re...

härlig mysig kille! lskar sex å mys...
 

brandhinken

Ny medlem
Kön
Man
Vilken typ av olja använder ni?? Glidmedel fungerar väl knappast? för halt? Berätta!! Måste introducera sambon i mötet med hennes nya älskarinna.. "rexona"! *asg*

tacksam för svar iaf...

Älskar undergivna töser.. ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det var nog en av de hetaste trådarna!


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Olja är överhuvud taget bara ett så mysigt medel för att locka fram de djuriska känslorna...tror vi använde en halv flaska igår kväll...
 

Pussygirl

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ok! Jag är några månader efter, läste precis om detta, har nu fixat i ordning en deo ;)
Ska bara kåta upp mig lite till här på forumet så ska jag använda den sen ;)

(Blev till och med så sugen så ja hällde ut det jag hade kvar i deon.... :oops:
Får köpa en ny imorgon!
 

kattis

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jaag onanerar ganska mycket ibland me duschen lr så pullar ja mig själv. En gång fick jag en ide jag tog en deodorant som var slut o jag fyllde den med olja. Sen så strök ja den över min saftiga fitta o vet ni vad det kändes som att bli slickad så hiimla sköönt jag garanterar att man får löpande orgasmer.
Snälla har ni fler ideer som ni kan dela me er så vill ja gärna höra
dem för jag e 16 år o jag älskar att onanera men ibland så vet man inte vad man ska göra så snälla har ni ideer ?
P.S Jag använder inte dildo (massagestavar)eller p-filmer så har ni andra tips så dela me er va inte snååla


Låter härligt ! har du provat stå på alla fyra i duchen och öppna vattenkranen
så lite som möjligt och låt det droppa mellan skinkorna (eller ner efter ryggeen) och ner mellan benen. jag tycker det är jätte sköönt .Fungerar säkert för er
tjejer också
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jaag onanerar ganska mycket ibland me duschen lr så pullar ja mig själv. En gång fick jag en ide jag tog en deodorant som var slut o jag fyllde den med olja. Sen så strök ja den över min saftiga fitta o vet ni vad det kändes som att bli slickad så hiimla sköönt jag garanterar att man får löpande orgasmer.

en leksak som man inte bör glömma!
 
Toppen