Onanera när du pratar i telefon

O

openmindedXXX

Gäst
Finns det fler än jag, som ibland börjar runka när jag pratar med någon vän i telefon?
Helt utan att dom vet det, man avslöjar sig alltså inte.

Tycker det är riktigt nice ibland, när man snackar med någon tjejkompis eller något ex.

Någon gång, så har jag sagt jag runkar på deras fråga, vad jag gör.
Men ingen har trott mig, eller ivf har dom bara skrattat bort det.

Grymt sexigt o få orgasm, när man samtidigt ska ha vanligt samtal, men så upphetsande.

Ni som gjort det, vilka har ni pratat med o onanerat samtidigt?
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Förr När jag var singel och bodde själv så runkade man ju ganska mycket, och ringde någon så stängde man ju bara av ljudet på porren och svarade i telefonen och fortsatte runka, men visst ringde morsan så svarade man ju inte. Hade en killkompis som jag var sugen på, honom kunde jag ringa upp när jag var kåt och runkade för fullt, hände även att jag kom ganska ofta när vi pratade.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Så otroligt sexigt, för mig blir det ofta FaceTime. Vanligt samtal ger ju inte samma inlevelse i samtalet.
Så går ofta runt hemma o FaceTime med folk.
Så ibland onanerar jag medveten när jag FaceTimear ibland har jag vänner som dag

Men Josefine för helvete :) …haha..o det slutar ofta med vi gör det ihop.
Tydligen är jag bra på få folk kåta:)
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Så otroligt sexigt, för mig blir det ofta FaceTime. Vanligt samtal ger ju inte samma inlevelse i samtalet.
Så går ofta runt hemma o FaceTime med folk.
Så ibland onanerar jag medveten när jag FaceTimear ibland har jag vänner som dag

Men Josefine för helvete :) …haha..o det slutar ofta med vi gör det ihop.
Tydligen är jag bra på få folk kåta:)
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Haha så härligt! Så busigt…. råkade facetaima när jag var på ett hotellrum på jobb…. talade med en ganska nära familj om läget stället osv…. skulle visa hotell rummet svepte över rummet…. råkade ligga naken med tok stånd som kameran råkade då med ☺️ …. hon reagerade … men hon tyckte att hon skulle kolla en gång till på …hotellrummet innan hon somnade…. det var ganska sent en vardag.. idag när vi ses är hon trevlig men ser blickarna som speglar en diskret nyfikenhet….
Så otroligt sexigt, för mig blir det ofta FaceTime. Vanligt samtal ger ju inte samma inlevelse i samtalet.
Så går ofta runt hemma o FaceTime med folk.
Så ibland onanerar jag medveten när jag FaceTimear ibland har jag vänner som dag

Men Josefine för helvete :) …haha..o det slutar ofta med vi gör det ihop.
Tydligen är jag bra på få folk kåta:)
 
Toppen