ONANERA PÅ JOBBET

Jockmax

Ny medlem
Kön
Man
Jag sitter ibland och smygrunkar med brallorna på på jobbet. Kan vara döskönt. Nån annan med samma idé om att ha de bra?
 
M

Mr_omskuren -LÅST-

Gäst
Jag har också ibland fått fnatt o bara gått till toan o runkat!
Det är periodvis, ibland kan jag gå runt utan att runka, men så kommer det en dag då jag måste bara få ut allt, ibland flera ggr per dag :)
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det kan väll hända att jag bli kåt på jobbet och bara måste gå in på toan och runka. Skulle dock alldrig göra det någon annanstans än på toan.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Blir ibland väldigt kåt på jobbet så jag måste gå in på toaletten och smeka mig själv till en skön orgasm. Fast att bli knullad på jobbet slår det mesta...[}:)]
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
klart! ibland går man in på toa o runkar... eller så smeker man i smyg i brallan med stängd dörr.

Sitter fan o smygrunkar nu på mitt kontor!!! hehe
Adda mig på MSN: disco_dude_81@hotmail.com för att snacka!

-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!
 

frida73

Ny medlem
Kön
Man
mmm kåt på jobbet ja...Hade en kille jag jobbade med förut och vi hade många sköna stunder tillsammans på dom mest konstiga ställen på jobbet... I bland pratade vi sex så att de slutade med att både han och jag var tvungna att smita iväg på toan....Om de nu inte va så att de fanns läge att hjälpa varandra någonstans... ;)
 

Jockmax

Ny medlem
Kön
Man
skönt att höra att man inte e ensam. har haft stånd i brallorna halva dan idag... Men ska spara sprutet åt frugan
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja de flesta har väl någon gång runkat / onanaerat på jobbet. Om man har kontor jobb så kan det va en del fina damer / tjejer som kanske har som runk objekt:):p
Originally posted by Jockmax

skönt att höra att man inte e ensam. har haft stånd i brallorna halva dan idag... Men ska spara sprutet åt frugan

Kåt runkare
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag håller med
Originally posted by Rödluvan

...Fast att bli knullad på jobbet slår det mesta...[}:)]
fast det e lite svårt just på mitt jobb, inga tjejer &
hård säkerhet..
men det finns en kvinnlig nattvakt...





Smisk! känslan som sitter i
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
ibland tar lusten över, då får man ta saken i egna händer
& dra en slutsats, på toa.

Drömma om härliga tjejer, det finns ju en del på detta forumet...





Smisk! känslan som sitter i
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Kontoret, toan, duschen och förråden... Nöden har ingen lag men det är bra att vara själv i alla fall. ;)
 

Kåtboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Doc H

ibland tar lusten över, då får man ta saken i egna händer
& dra en slutsats, på toa.

Drömma om härliga tjejer, det finns ju en del på detta forumet...





Smisk! känslan som sitter i
sen har man lösningen i sina händer ;)

Snopp Dog....hehe...
 

munken_tm

Medlem
Kön
Man
jag skulle önska att det gick på jobbet.. men det gör det inte.:(

väggarna är för tunna för att jag ska våga.. inne på mitt kontor går det inte heller glasväggar utan gardiner..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
:oops: satt på jobb & drömde om en 'stygg' flicka på detta formet, som hetsat upp mig ordentligt: såna fantasier sitter i.. så jag var tvungen att smita in på toaletten fantasiera av mig med den pulserande hårdheten i handen..;)
 

munken_tm

Medlem
Kön
Man
Idag hade kontorsgrannen (vi sitter i samma rum) besök av en man..jag tänder inte ´på någon av dem.. men när jag skulle skriva en webadress som började på www.o.... så blev det automatiskt för valt www.onanera.se och då blev kåt av bara tanken på att surfa in där när dom satt där.. men det gick inte för rummet är för litet för att kunna surfa in på vilka siter som hälst..

fan så frustread jag blev...
 
Toppen