onanera till porr

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nog mycket vanligare än man tror, men inte så vanligt som det kunde vara. Många tjejer har nog lika svårt att erkänna för sig själv som för andra att de gillar det.
Min gamla sambo hymlade aldrig med att hon gillade porr, men trots det så kunde hon bli lite sött röd i ansiktet om någon film inte var tillbakaspolad eller om historiken i webbläsaren var avslöjande när jag kom hem.
 

Leo

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Jag tittar också på porr, all slags porr faktiskt. Men för mej är det mer som en "starter", så jag får "igång" mina fantasier....då lägger jag mej i sängen, ensam........o njuter.

Lina

Inte ska du väl ligga ensam heller...! :D:p
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Ärligt talat är inte de flesta porrfilmer för dåliga? När jag bodde på hotell en gång såg jag en porrfilm som var hur bra som helst. Bra handling, snygga modeller, stenhård sex osv, men jag minns inte ved den hette. Då onanerade jag så jag skrek men annars blir knappt fuktig. Nån som vet om det verkligen finns bra porrfilmer i sverige?
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Det är en smaksak Bella, det finns ett enormt utbud av filmer världen över, men testa Andrew Blakes filmer.....kanske något för dig
 

sep

Medlem
Kön
Man
Det finns helt säkert något som passar dig Bella. Personligen har jag alltid onanerat till porrfilm, det vore kul att höra mer från tjejer som gör det ofta också. En annan intressant sak är att dom tjejer jag känner som gör det gillar nästan lika hårda tag som jag, det trodde jag inte innan. Kanske är det en läggningsfråga? Via www.thepiratebay.se och andra bittorrentsajter finns det sjukt mycket olika porrfilmer för allas smak, såklart även på DC++ och överallt annars.


Originally posted by Bella

Ärligt talat är inte de flesta porrfilmer för dåliga? När jag bodde på hotell en gång såg jag en porrfilm som var hur bra som helst. Bra handling, snygga modeller, stenhård sex osv, men jag minns inte ved den hette. Då onanerade jag så jag skrek men annars blir knappt fuktig. Nån som vet om det verkligen finns bra porrfilmer i sverige?

...
don't bust that nut just yet
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmm jag tycker att det låter mysigt med att tjejer leker med sig själv
å kollar p-rullar, det bordes göras fler rullar till tjejer




Doc: Frågan e fri
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
bra med lite tips. tyvärr är jag för blyg för att gå och hyra nån film och det där med nedladdning har jag inte prövat på. Jag får väl skylla mig själv då antar jag. men om jag nu skulle våga gå och hyra eller om jag skulle hyra ihop med nån är det ju bra med tips. Jag gillar riktigt snygga modeller i riktigt het, gärna hård, sex. Filmen behöver inte ha handling men själva sexet måste vara fantasifullt. Bara in och ut är så otroligt avtändande.
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Hyra film, tja...jag jag har alltid sett det så här. De bakom disken skall väl egentlingen ge själva fan i vad jag hyr för film. Inte för att de någonsin brukar kommentera det, de tar betalt och ger mig filmen. Så mitt tips Bella är att inte bry sig så mycket, gå och hyr en film. Jag tror det inte skulle vara en enda som höjer på ögonbrynen. Jobba i videobutik tror jag är ett sådant jobb man bara vill få tiden att gå, man bryr sig egentligen varken om kunden eller vad han/hon hyr. Min tjej hyr också film emellan åt, i början tyckte hon också det var pinsamt, nu så bryr hon sig inte så mycket. Kåt är ju trots allt ett naturligt tillstånd, inte sant? :)
 
Kön
Man
Tittar på porr just nu och pillar mig på fittan. Två tjejer som suger av kuken på en kille och en tredje tjej som slickar en av tjejerna på fittan.
Så visst onanerar vi till porr :)



To heaven and back again
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by shadow

Hyra film, tja...jag jag har alltid sett det så här. De bakom disken skall väl egentlingen ge själva fan i vad jag hyr för film. Inte för att de någonsin brukar kommentera det, de tar betalt och ger mig filmen. Så mitt tips Bella är att inte bry sig så mycket, gå och hyr en film. Jag tror det inte skulle vara en enda som höjer på ögonbrynen. Jobba i videobutik tror jag är ett sådant jobb man bara vill få tiden att gå, man bryr sig egentligen varken om kunden eller vad han/hon hyr. Min tjej hyr också film emellan åt, i början tyckte hon också det var pinsamt, nu så bryr hon sig inte så mycket. Kåt är ju trots allt ett naturligt tillstånd, inte sant? :)

De är grymt vana vid alla möjliga sorters människor, både i videobutik och i sexaffärer. Står man där varje dag i ngt år så ser man verkligen inget annat än några siffror på en film. Det enda de vill är att se till att det är rätt film i rätt fodral.

Jag minns en gång jag var i en sexaffär, och det var en ung tjej som jobbade där bara. Hon var jäkligt fräsch men grymt uttråkad. Det var så uppenbart att man störde henne när man gick till kassan att man kände sig dålig till mods. Det var en grej jag ville kolla närmare på, så hon fick släpa sig runt och öppna en monter så jag kunde klämma och kolla närmare...allt medan hon stod bredvid och bara väntade på att man skulle få tummen ur.. [}:)]

Jag såg henne fler gånger, och hon satt alltid på en stol och såg så otroligt uttråkad ut att jag tyckte synd om henne. Hon sket ju garanterat i vad jag handlade eller inte iaf...;)

Då var det roligare när jag var inne i en kondomeria. Var också en ensam tjej där, men hon var mycket mer entusiastisk och trevlig. Kom glatt fram och frågade om hon kunde hjälpa mig. Så jag frågade henne om vilka bröstklämmor man skulle köpa...och hur skillnaden var på de olika osv. Och hon berättade vilka hon brukade använda, och vilka som var för tuffa för nybörjare..och vilka som man hängde tyngder i och så... Klart trevligare att handla där än hos den uttråkade tjejen iaf... :)

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 
J

jennybi -LÅST-

Gäst
Jag ser bara på p-filmer på tv när jag orkar vara vaken nog länge och se på canal plus eller tv 1000. Dessutom ska ju jag helst vara ensam hemma! =OP Annars finns det ju mycket på nätet. men i bland när jag är ensam hemma så kollar jag. Min kille har egen lägenhet, men har inte kabeltv...

Live to pump, pump to live
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Ser gärna på porrfilm när jag smeker mig själv, men också gärna ihop med min partner. Det är ju ändå trevligt att han är med när jag blir riktigt upphetsad, om ni förstår vad jag menar!
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
hmmm vaf... gör som jag! köp era filmer på nätet, ett par hundra är väl investerat när andan faller på, dessutom så får man på många sälgsidor smakprov, och trailers före och efter filmerna.... äääh det är värt att bränna lite stålar på, när du tröttnat på en rulle så byt med någon, du kommer snart underfund om att dom flesta vännerna har några undangömda rullar

live to ride!
 
Toppen