Onanera tillsammans...

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hej glada runkare och söta onanissor...

Vad gör ni? Ska vi göra onanera tillsammans? Själv har jag varit så himla kåt hela dagen... Måste runka fram ett sprut ikväll... någon annan kåt själ som inte kan hålla fingrarna i styr? [}:)];)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Söt och söt, men väldigt kåt efter en lång trist helg!! Mina fingrar har jag i styr, på väg mot precis rätt ställe........:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Kan det vara mot en varmt längtande fitta:p

Det inte bara KAN vara det...det ÄR det....en som har blivit riktigt våt allaredan av att läsa lite Foruminlägg....:D Drar upp min kjol en aning så jag kommer åt lättare...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ja men jag slickar dig gärna... älskar doften och den hala, varma känslan mot tungan...

Lägg dig på rygg som en stygg snäll flicka och låt mig slicka dig.. Jag är noggrann, känner igenom hela fittan med munnen.. Kupar tungan och pressar den mot hålet....

Efter ett tag lyfter jag på huvan som döljer din kåtsvullna klitta och suger in den mjukt, försiktigt i munnen...
...................................................................................................


OK! Kom igen då:oops:

Att du inte var snäll det förstod jag, men det här är på gränsen;)

Du behöver en rejäl behandling[}:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har haft en slö söndag.. men är ofta extra kåt då.. Den liksom bara ställer sig, hård, sugen på kvinnor.. En varm fitta -- just nu drar jag den fram och tillbaks i en fast höger hand..

Var inte blyg misswet, låt ett finger glida in... :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Har haft en slö söndag.. men är ofta extra kåt då.. Den liksom bara ställer sig, hård, sugen på kvinnor.. En varm fitta -- just nu drar jag den fram och tillbaks i en fast höger hand..

Var inte blyg misswet, låt ett finger glida in... :p


Som sagt - du behöver en rejäl behandling[}:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Du är en stygg flicka! ;)

Du är lusten och hon är du... en öppen brunn inom dig. Rör mig. Rör mig, ta i mig... Känn på mig. Jag är ett instrument. Och fingrarna ska löpa längs min sida. Det går som stötar av elektricitet genom kroppen. Mot fittans värme, där det pirrar så skönt. Händerna över dina nakna bröst.

Handen i hennes fitta... Hon känner hans hårda och muskulösa kuk, som hon känt i drömmen... känt hans stånd, och ollonet som ett moget plommon. Len är den i munnen som en diamant, saftig.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du är en stygg flicka! ;)

Du är lusten och hon är du... en öppen brunn inom dig. Rör mig. Rör mig, ta i mig... Känn på mig. Jag är ett instrument. Och fingrarna ska löpa längs min sida. Det går som stötar av elektricitet genom kroppen. Mot fittans värme, där det pirrar så skönt. Händerna över dina nakna bröst.

Handen i hennes fitta... Hon känner hans hårda och muskulösa kuk, som hon känt i drömmen... känt hans stånd, och ollonet som ett moget plommon. Len är den i munnen som en diamant, saftig.


Du behöver lite smisk inget annat.

Värsta straffet när man behandlar snälla, godtrogna flickor på det här sättet.

Aja baja[}:)]
 
Toppen