onanerar ni hemligt?

kille71

Medlem
Kön
Man
Tjenare,
Hur är det egentligen? Hur månger av er leva ut onanie i hemlighet. Alltså utan att era partner vet exakt att och när ni gör det. Alla vet ju att ens partner gör det.
Eller är det så att ni hanterar det helt öppet. Typ kvällen fram för tv'n och plötsligt kommer först lusten och sen kucken fram och det blir en lite avrunkning medan tjejen fortsätter kolla på filmen .... (lite krass :D men ni fattar)
Jag har inte vågad göra så fast jag skulle gärna vilja göra det för att testa vad som skulle händer....
ok, statements fram.
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Vi är helt öppna med onani i vårt förhallande. Jag kan runka var och när och hur som helst, till och med så som i ditt exempel. Enda begränsningen är att hon inte vill att jag ska runka av mig om det är chans till sex senare.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tjenare,
Hur är det egentligen? Hur månger av er leva ut onanie i hemlighet. Alltså utan att era partner vet exakt att och när ni gör det. Alla vet ju att ens partner gör det.
Eller är det så att ni hanterar det helt öppet. Typ kvällen fram för tv'n och plötsligt kommer först lusten och sen kucken fram och det blir en lite avrunkning medan tjejen fortsätter kolla på filmen .... (lite krass :D men ni fattar)
Jag har inte vågad göra så fast jag skulle gärna vilja göra det för att testa vad som skulle händer....
ok, statements fram.

Tror nog att jag skulle vilja vara med o leka om killen tar fram sin styva kuk o börjar runka! Har aldr varit med om det dock...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo vet jag runkar, jag kan tex säga att jag ska gå o runka av den släppa på trycket osv men det är nog inte så vanligt att man bara tar fram den under ett tv-tittande ihop, om det inte är p-film då;)
men som sagt jag kan säga att jag har nyss runkat frammför tex nåt på datorn eller att jag är sugen men inte hon för tillfället o då tycker hon det är helt ok att jag tar min en privat stund.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
här hanteras det med ganska mycket sekretes. Leva tyvär ihop med en kvinna som inte riktig delar min öppenhet.
Synd det....
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
här hanteras det med ganska mycket sekretes. Leva tyvär ihop med en kvinna som inte riktig delar min öppenhet.
Synd det....

Hm... Vet inte om jag tror att det har m öppenhet att göra. Känns mera som att det kan handla om att man vill att ni ska hålla på m oss o inte fixa det själva! Tror många kvinnor kan känna sig kränkta o ledsna om killen vill sköta sig själv...
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Nja, hemligt vet jag inte.. men hon vet att jag gör det, men inte när.
Vi är nog av den åsikten att det är vars och ens ensak.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Har aldrig delat boende med dom jag varit ihop med eftersom nån av oss alltid bott hemma fortfarande så nej har aldrig behövt hyckla med att jag onanerar. Lär inte hemlighålla det när man bor tillsammans med nån i framtiden heller.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
här hanteras det med ganska mycket sekretes. Leva tyvär ihop med en kvinna som inte riktig delar min öppenhet.
Synd det....

Hm... Vet inte om jag tror att det har m öppenhet att göra. Känns mera som att det kan handla om att man vill att ni ska hålla på m oss o inte fixa det själva! Tror många kvinnor kan känna sig kränkta o ledsna om killen vill sköta sig själv...


Nää,där tror jag inte mycket på det, då skulle dom flesta killar få mycket min sex/orgasm än man vill om man enabart skulle göra nåt ihop med tjejen, säger inte det gäller alla men till 90% vill vi killar mer och oftare
 

m_swe

Ny medlem
Kön
Man
För det mesta runkar jag inte öppet. Men det kan hända att jag går in i badrummet utan att jag låser dörren o sätter igång och det kan mkt väl hänt att hon kommer in. Hon bara frågar om jag behöver hjälp.

Det har händ att hon kom på när jag runkade framför datorn utan att hon sa nåt.

Hon är inte så kåt som jag är. Plus att jag tror inte att hon har onanerat nån gång.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Läste nyss att i en tjejs blogg (som jag ofta läser på en annan site) att hon höll på att göra en runkbok åt sin man, med kort av sig själv, i födelsedagspresent.
I svartvitt, mer detaljerat gick hon inte in på.
I mitt eget förhållande är det ingen hemlighet, det får bli som det kommer.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nää,där tror jag inte mycket på det, då skulle dom flesta killar få mycket min sex/orgasm än man vill om man enabart skulle göra nåt ihop med tjejen, säger inte det gäller alla men till 90% vill vi killar mer och oftare[/quote]

Hihi! Det är olika i olika hem kan man säga! Hade pojkvän i typ 10 år o det var han som sa de klassiska replikerna: "Nej, jag har ont i huvudet" lr "Nej, jag ska upp tidigt". Lärde mig att det var inte lönt att jag visade att jag ville för då fick jag inget. Om han ville visade han det o då blev jag glad! Vi hade inte sex speciellt ofta heller - ibland kände jag mig helt desperat! Nej, så vill jag aldr ha det mera...
 
M

MissSecret

Gäst
Jag och min sambo har en väldigt öppen relation och vi kan prata om onani öppet, men det betyder inte att jag vill veta exakt när och hur han runkar. Det är hans ensak. Och detsamma gäller åt andra hållet. Visst har det hänt att vi har börjat smeka oss själva helt apropå sådär framför tv:n, men det slutar alltid med att den andra "hjälper till" på nåt sätt. Känner jag inte för att knulla så kan jag suga av honom t ex.
 

Grisham2

Medlem
Kön
Man
Jag och min tjej pratar också öppet om onani. Hon vet att jag brukar runka i duschen på mornarna och jag vet att hon sätter på en porrfilm ibland och har en skön stund för sig själv. Inget konstigt med det.
 

fat_boy

Medlem
Kön
Man
Vi är helt öppna med det i vårt förhållande.
Det händer att hon precis innan läggdags börjar
smeka sig utan och säga till ;)
Men när hon väl har fått sin orgasm så hjälper hon mig
till sprut. ;)
 
Toppen