Onanera's myCircle.tv-kanal

Status
Stängd för vidare inlägg.

Oldcock

Ny medlem
Ålder
64
Kön
Man
Alltså videon med sprut i 20 minuter i groteska mängder är något av det äckligaste jag sett och det är bara den som finns där.
Eller finns det något annat eller kan man använda den sidan på något annat sätt?
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hej! Ny p[ forumet men riktigt coolt forum! Det här med att runka tillsammans och titta porr är riktigt coolt och jag är på!

Hur är det med att visa bilder på sin flickvän/fru, kommentera och runka till det...intressant?

Hej. Går inte längre att ladda upp bilder på forumet. Men finns ju andra kanaler till sånt. Skype te,x
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Min underbar vän är ledsen jag missade ditt forum, ge ditt hjärta och jag för dig even
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har provat denna två gånger nu och det verkade som de andra hörde mig när jag stönade och snackade dirty med mig själv...då jag fick kommentarer....men jag hörde ingen annan så fråga: Är ljud typ igång?

Sen hur hittar man fler kanaler, de två jag körde var inte riktigt min grej...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har provat denna två gånger nu och det verkade som de andra hörde mig när jag stönade och snackade dirty med mig själv...då jag fick kommentarer....men jag hörde ingen annan så fråga: Är ljud typ igång?

Sen hur hittar man fler kanaler, de två jag körde var inte riktigt min grej...

Du kan ställa in om micken ska vara på, på sidan av ditt namn. Du ser även på sidan om andras namn om de har micken på. Jsg tror den är igång by default.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen