Onanera's myCircle.tv-kanal

Status
Stängd för vidare inlägg.

joxx69

Medlem
Kön
Man
Jag har provat denna två gånger nu och det verkade som de andra hörde mig när jag stönade och snackade dirty med mig själv...då jag fick kommentarer....men jag hörde ingen annan så fråga: Är ljud typ igång?

Sen hur hittar man fler kanaler, de två jag körde var inte riktigt min grej...

Ja microfonen går igång i början om du tillåter den. Du kan slå av den bredvid ditt alias, där finns en liten mic symbol
 

hallonbröst

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har provat denna två gånger nu och det verkade som de andra hörde mig när jag stönade och snackade dirty med mig själv...då jag fick kommentarer....men jag hörde ingen annan så fråga: Är ljud typ igång?

Sen hur hittar man fler kanaler, de två jag körde var inte riktigt min grej...

Hej! Jag är ingen expert mera självlärd,men försöker hjälpa till.
På dom rum som det går att köra ljud på så kan man sätta på ljud och sin egen mic,man kan ha ljudet på så man hör andra och då också stänga av sin egen mic alltså lyssna men inte höras,troligtvis det som hände i ditt fall när du fick kommentarer på ditt (förmodar jag) härliga mysande.
Det finns i denna tråden ca 10 rum med blandat innehåll just nu att utforska,hitta nya görs för min del genom chatten på rummen,jag brukar fråga om någon har eller så postar andra länkar i chatten.

Hoppas jag kunde bringa lite svar på dina frågor Satscha och att du fortsätter besöka kanalerna och har det skönt med ljudet på så man kan få njuta av att höra dig ha en skön o kraftfull orgasm.

Puss i ljumsken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen