onani i kväll

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag sitter framför datorn och känner mig lite småkåt. Bestämmer mig för att kåta upp mig rejält och loggar in på onanera.se samtidigt som jag loggar in på yuvutu.com. Läser lite i forumet och klickar fram cockshots på yuvutu. Tittar lite förstrött på runkande killar och läser på onaneras forum.
Allteftersom så känner jag att fittan blir blötare och blötare. Mina byxor åker av och jag börjar smeka mina bröst, jag är riktigt blöt och vet inte hur jag ska bete mig- vill ju inte att det ska gå än. J
Jag fortsätter att kolla in yuvutu där män runkar sina stenhårda kukar och sprutar hejvilt.
Jag fastnar framför en härlig kille som runkar på jobbet, har bara tagit kuken ur jeansen och stönar skönt . Min Bh åker av och jag kan känna mina bröstvårtor genom tyget. Jag börjar vara rädd att göra fläckar på datastolen.Jag pendlar mellan onanera och yuvutu och kollar in några killar som runkar och sprutar över en p-rulle och bilder. Jag börjar vara vrålkåt ...

Jag hitter en annan kille som knullar en fleshlight och stönar högt "fuck me fuck me"- om jag bara kunde tänker jag och mina trosor blir ännu blötare.
Jag läser några inlägg på onanera och återgår till yuvutu. Vill ha kuk och måste se en knullsnutt. Gillar det jag ser - en man som knullar en kvinna som verkligen vill, tyvär så var inte sprutet med ! klickar tillbaka till cockshots.

Hittar en kille som runkar sin kuk och stönar sååå skönt.. vill bara hoppa in i datorn och hjälpa honom. Mitt linne åker upp och jag smeker mina bröst, min fitta är jätteblöt ....Jag smeker mina bröst och nyper i bröstvårtorna.
Klickar vidare och får se en tjej som runkar av en kille i en bil - kuken sticker ut genom jeansen och savar hela tiden medan hon leker med tungan upp och ner på kukroten, killen sprutar till slut ner hennes ansikte...mmmm
Är avundsjuk ! Linnet åker av, mina bröst är äntligen i det fria.Jag kollar in en filmsnutt där en tjej blir bröstknullad- masserar mina pattar, ritar cirklar med ett fuktigt finger runt vårtorna och önskar mig dit. Fittan längtar efter en behandling men hon får vänta annars går det.

Fortsätter att pendla mellan onanera och yuvutu ... är jättekåt. Jag måste dra trosorna åt sidan och bara dra mitt fuktiga finger över mina slätrakade blygdläppar tvärt mmmm vill inte sluta men måste...vill vara så här kåt ett tag till
Fortsätter att knåda mina bröst men kan inte hålla mig, stoppar ner handen i trosorna. ÅHHH så vått och härligt det är, för mitt finger upp och ner i skåran, smetar ut fittsaften över alla blygdläppar, klittan är som en ballong och jag känner hur orgasmen är på väg när jag drar fingret över den.
Ser en filmsnutt där killen ligger på rygg, runkar sin kuk och samtidigt slickar sin tjej .. mmmm .... trosorna åker av- nu är jag helt naken.
Hittar en video där samma par knullar och han ställer sig och runkar ett tag och sprutar över hennes fitta. Måste gå och hämta min ådriga löskuk

Hittar en härlig video där tjejen suger kuk och gör samma sak med min löskuk. Åhh måste bara hitta en snutt att knulla mig till- min fitta är så våt
Åh... hittar en kille som runkar en härlig stenhård kuk och stönar så skönt, lägger upp mina ben på databordet och bresar rejält. Jag leker med löskuken i springan en stund man kan inte hålla mig utan för in kuken och börjar knulla mig- åhh tjask tjask låter det medan jag fantiserar om kuken på datorn.
åhhh jag vill suga den där kuken på datorn. Jag tar ut löskuken och börjar suga och leka med den, min fittsaft smakar härligt och jag ömsom suger och slickar min kuk samtidigt som jag kollar på data skärmen. Tänk om det var en riktig kuk....jag tänker mig ett riktigt ollon och min fitta nästan krampar.
Tillslut kan jag inte hålla mig utan för in löskuken igen, jag känner hur det rinner fittsaft mellan skinkorna och tillslut kan jag inte hålla mig. Hela kroppen skakar och fittan drar ihop sig- åhhh så skönt ni killar kan göra det för mig
 

Carl2

Ny medlem
Kön
Man
Mmmmmmmmm. Din berättelse gör mig väldigt kåt. Allt du beskriver att du gör och känner är lite av min fantasi att få bevittna.
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj oj oj vilken skön novell:p:p

Märker att jag måste börja ta mig tid att läsa här lite oftare. verkar vara många sköna, som jag missat:p:love:
 

Laifen

Medlem
Kön
Man
Mmmmm detta gillade den "lille killen" där nere [^] Ska läsa en het novell till o bara spruta,, Har lagt till en forumbild med ;)
 
Toppen