Onani - med eller utan kläder?

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Är ju en klassiker, vandringshistorien med den gymnasiekillen som kom hem lite pilsk till ett tomt hus.
Plockar av sej alla kläderna, lägger sej på sängen, kollar först lite på nätet och när dunderståkuken är på plats så sätter han på sej hörlurarna med lite bra musik.
Runkar kungligt med alla grepp han kan och är helt slut efter ett dundersprut.

När han fått av sej lurarna och återkommit till verkligheten - så ser han att Mamma varit inne och ställt en assiett med kex och ett glas mjölk på skrivbordet.

Häpp!
Var det inte en ostmacka och ett glas O'boy?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanerar oftast naken. Ibland gör jag det i kalsong. Då är det för att jag vill ha känslan av något nytt. Nu börjar årstiden komma få det är skönt att göra det ute. Då tycker jag om att i alla fall ha stjärten bar. Det är skönt att känna solen och vinden mot underlivet som oftast är fånge under både byxor och kalsong.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Hemma är jag nästan alltid helt naken eller möjligen med en stor och mysig t-skirt.
Utomhus är det klätt som gäller. Kort och vid kjol och inga trosor brukar fungera bra, speciellt om man sitter i bilen. Om jag är på en nudiststrand är jag naturligtvis också naken.
 
T

Tophat

Gäst
Min sambo gillar också att vara ute på stan i kort kort kjol och inga trosor och en välrakaf fitta, och när vi sitter på café i Kungsträdgården såsitter hon gärna vänd ut mot promenad stråket med ganska mycket särade ben, och det väcker mycket uppmärksamhetspecielly bland män!!!
 
T

Tophat

Gäst
I dag på förmiddagen så skulle jag ta en promenad till ICA i Västermalms gallerian och på vägen dit passerade jag Blue Vision ovch jag kunde inte låta bli att gå in och kolla läget!
Väl inne så gick jag runt och tittade vilka som var där och det var 7-8 män där klockan var ju bara 12 på dagen så man kan väl inte förvänta sig att det skulle vara fler där, men jag fastnade i ett av rummen och stod och hängde på en sugar bänk längst bak i salongen och tittade på en ganska härlig porrfilm och vart lite kåt.
Så efter en stund hade jag ett präktigt stånd och jag tog av mig mina Bermuda shorts och stoc naken förutom en T-tröja som jag hade på mig och runkade min kuk, efter en stund så kom det in en man och ställde sig bredvid mig och började smeka mina nakna skinkor och hans hand drog sig ner mellan mina skinkor och började smeka mitt anus samtidigt som hans andra hand började att smeka min kuk.
Efter en stund kröp han ner under bänken och började att suga på min kuk och det kändes så skönt att efter en stund så kom jag med en stor loss sats i hans mun och han tog allt och svalde det!!!!
Så nu var det dags att gå till ICA och handla med ett leende på läpparna!!!!
 

pettter

Välbekant medlem
Kön
Man
Att onanera med eller utan kläder tycker jag bestäms av situationen: Om jag har planerat en skön stund är det ju en del av charmen att fundera ut hur jag skall göra, om jag skall vara helt naken eller eventuellt ha en tröja eller t-shirt. När jag camrunkar brukar de som tittar ibland ha önskemål. Om jag däremot drabbas av akut kåthet brukar det räcka att dra ner byxorna till knäna (då bör man förstås ha lättvättade plagg...)
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska jag bara ta en snabbis så är det med det mesta av kläderna på. Ska jag ta en långrunk så är det naken med en fläkt som blåser lite lätt över mig där jag ligger..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag onanera mest hemma i enskildhet då är man naken, kan även runka i duschen.
Har hänt speciellt när man var yngre att man inte kunde hålla sig, bara ner med gylfen och börja runka med kläderna på.
 
Toppen