Onani när någon ser

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med duschen känner jag igen, runkade ofta i duschen när jag bodde hemma. Mamma hade nog sina misstankar men brydde sig inte, min lillasyster däremot smygtittade ibland. En gång log hon och viskade såg vad du gjorde jag brukar använda duschen själv nästan varje dag när jag tvättar fittan kommer jag ibland.
Detta gjorde mig väldigt upphetsad att jag och min lillasyster kom på samma ställe som jag själv. Men jag hade andra ställen och tror även min syster onanerade på fler ställen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hade för några år sedan sex med en arbetskamrat i en glänta var på en tre dagars utbildning. Vet inte om ett yngre par såg oss men vi märkte att de var i full gång, kvinna låg överst och mannen pumpade så hon började stöna. Min arbetskamrat tog upp sin mobil tog några bilder, tror inte det såg oss. Bilderna blev väl okey men en kamera på äldre mobiler var ju inte så proffsiga.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Jag är rätt ofta på nakenbad. Där jag brukar vara, finns en ”bus sida” och sen den seriösa sidan.
Brukar oftast blir en runda på bus-sidan, ibalnd bara för o kolla in andra. Men oftast även en runk.
Grymt skönt, speciellt när man får kolla på ett par som sexar och runka till dom. Händer några gånger varje sommar.
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Många minnen från Amundön, var lite trixigt att ta sig dit men ett kanonställe som alltid gav resultat. Man lärde sig var man skulle lägga sig och klä av sig naken, för att vara säker på att någon med samma tankar skulle dyka upp. Jag älskade att ligga naken på rygg och blunda (låtsas som att man sov). Efter ett tag så dök det upp någon herre och satte sig på lite avstånd och kollade. När man kikade och var säker på att han tittade, så särade man på benen, var liksom ett tecken. Fortsatte att ”sova”, men hörde att mannen reste sig och kom sakta närmare. Det var en sådan skön känsla att ligga där naken och veta att någon tittade och närmade sig. Till sist så kände man en mjuk smekning på låret och lät det fortgå, kände att kuken styvande till ett riktigt praktstånd. Handen kom närmare och närmare pungen och till sist greppade mannen tag om kuken och runkade tills man inte kunde hålla tillbaka sprutet längre. Otroligt skönt att bara ligga passivt och få en behandling i solen.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Detta är längesedan men jag blev upptäckt när jag var 15-16. Jag hade rum i källaren och några småtjejer som var dagbarn hos oss hade krupit in under altanen, där fanns ett fönster som inte hade varken gardiner eller persienner. Jag var naken och runkade för fullt och kollade i porrtidningar. Precis när jag sprutar tittar jag mot fönstret, som ärr i markhöjd under altanen. Där sitter tjejerna med benen brett isär och pillar på sig själva och tittar med stora ögon på min sprutande kuk. Detta var fruktansvärt pinsamt fick ganska brottom att dölja kuken.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Åker ut till Frösvi rastplats mellan Västerås o Enköping och runkar i eftermiddag om någon vill se på
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig haft nöjet att ha uppskattande publik som jag själv gillade också tyvärr. Blev påkommen av en annan snubbe en gång när jag onanerade i duschen på ett badhus. Han gillade vad han såg, men var lite obekväm och desperat i sitt sätt vilket sabbade min upplevelse en del. Jag avslutade dock och såg till att han fick se kuken spruta ordentligt.

Annars är det bara nån gång i tonåren när jag runkat med en kusin. Men det är inte riktigt samma sak känner jag.
 
Bussar funkar bra. Numera med piercing så märker jag mer nyfikna blickar och att dom tittar till slutet än när jag var opiercad. Är väl så att ovanligheter är spännande antar jag
 
O

openmindedXXX

Gäst
För länge sedan dejtade jag en tjej, men slutade med vi bara vara var FTB.
Hade rätt Nice relation, bra vänner o sex ibland(kan det bli bättre)
Sen dejtade hon en kille o dom blev par. Vilket jag såklart tyckte var kul.
Vi har fortsatt att umgås, men bara som vänner. Alltså sexet slutade vi med, när hon träffade kille.
En dag så hälsade hon på, det var en fredag. Jag hade käkat o tagit par glas vin.
Vi hade allmänt trevligt som alltid.
Hon är grymt sexig och porrig, djurisk blick.
Vi känner varandra så bra, så vi pratar öppna om nästan allt.

Vi satt på altanen o chillad o pratade, sen skulle hon gå o kissa. Jag spanade lite på hennes röv när hon gick, direkt tände det mig. Ihop med vilket vilddjur jag vet hon är.
Så påverkad av vinet, så tänkte jag att jag måste få dra lite i kuken. Så fram med kuken ur jeansshorts o runka.
Men såklart, så tänkte jag inte på tiden. Plus jag är väl avslappnad med henne hemma hos mig. Så mitt när jag runkar som bäst, så kommer hon tillbaka och står där vid min sida, o ser mig runka.
Jag stannar upp, men lyckas ändå le.
Jag tror hon tänkt, om hon ska dra eller se på.
Hon står kvar ivf och jag fortsätter runka.
Säger till henne. -Sorry, men blev så kåt, o du här ju ändå sett mig innan så…
Hon sätter sig igen bredvid mig i soffan, ser på mig utan o säga nått.
Jag fortsätter runka o njuta, hon bara kollar på mig.
Går kanske någon minut innan jag spruta en bra laddning över tröjan, shortsen o handen.
Jag kollar på henne igen, ler o inväntar någon reaktion.
Sen säger hon, såg skönt ut. Men gå o fixa dig, så kan vi fortsätta prata.
Mm..kommer snart.
 
Toppen