Onanibekännelser

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Onanibekännelser.....

Jag har alltid hört till dom som har avfärdat påståendet om att kvinnans lust ökar med åldern som en myt skapad av herrtidningarna för att underblåsa ungherrarnas jakt på "MILFar"...men den senaste tiden har jag fått revidera min uppfattning om detta fenomen, baserat på en enpersonstudie, nämligen mej själv!!

Efter att ha brutit upp ur ett förhållande där sex var synonymt med slentrianmässiga och månatligen återkommande lördagsligg, som på inget sätt främjade min lust, har jag återupptäckt mej själv som sexuell varelse!!

Min dag börjar vanligtvis med att jag vaknar med en pirrande känsla i kroppen. Jag har alltid hört till dom som favoriserar morgonsex, att vakna av en kyss i nacken har gjort mej villig och våt inom loppet av några sekunder och mina nätter avslutas ofta med erotiska drömmar som tagit mej så gott som hela vägen fram till orgasm. Därför "väcker" jag mej själv med att långsamt och mjukt fingra på min våthet tills jag kommer i en våg av njutning. Bara en sån sak som att efter morgonduschen med en mjuk handduk sakta smeka vattendropparna från min hud kan få mina kinder att blossa och mitt underliv att hetta. Att kliva i trosorna och känna silkestyget smeka mej får mej att titta på klockan och fundera....nej, det är bara en kvart sen sist...du måste behärska dej kvinna!! De dagar det pulserar som mest avstår jag från underkläder och drar på jeansen mot min nakna hud, väl medveten om var den grova grensömen kommer att skava, vid minsta rörelse.....

Större delen av min dag är jag sen medveten om de män jag möter, deras kroppar och deras blickar. På bussen på väg till mitt arbete finns det alltid män som fångar mitt intresse och som gör att det välbekanta pirrandet börjar igen. Att möta deras blickar med ett utmanande ögonkast sätter igång min fantasi och ofta skruvar jag på mej där jag sitter i bussen. Ibland har det hänt att jag satt min bag i knät, och i skydd av den känt på hettan som strålar ut från min mittpunkt. Medvetenheten om att min sätesgranne mycket väl kan gissa sej till vad som förssiggår miskar inte min upphetsning, och när jag reser mej för att kliva av bussen måste jag kontorllera att mitt heta flöde inte lämnat spår efter sej..

Promenaden från hållplatsen tilll mitt jobb gör jag som i ett rött skimmer. Det enda jag märker är mitt underlivs heta bultande och hur mina bröstvårtor gnids mot spetsen i min bh. Framme på min arbetsplats går jag snabbt in på toaletten, knäpper upp mina jeans och med stjärten mot handfatets kalla porslin ger jag mej själv fingerfärdigt dagens andra orgasm, starkare och intensivare än den föregående. Med återhållen andedräkt för att inte avslöja min njutning för arbetskamraterna rider jag ut vågorna av orgamsens efterdyningar. Jag smakar eftertänksamt på mina fingrar, njuter av sältan och är nästan på väg att bli upphetsad igen....

Vid mitt skrivbord måste jag nu fokusera på dagens arbetsuppgifter. Det är inte lätt och jag öppnar under dagens lopp flera av de olika sajter på nätet jag är medlem av. De mess jag tar emot och skriver själv förstärker min ökande kåthet och efter ett samtal med mannen från ekonomiavdelningen, han med dom hungriga gröna ögonen, känner jag att det är dags igen om jag överhuvudtaget ska få nåt gjort under dagen.

Jag vänder ryggen åt min dörr med glasrutan och knäpper snabbt upp mina jeans igen. Det faktum att jag inte har några trosor underlättar och strax har jag mina fingrar vid min svullna knopp och låter dom spela i vätan. Snabbt, hetsigt och hastigt smeker jag mej och får kväva ett utrop när orgasmkramperna drar genom min kropp. Flämtande återgår jag till arbetsuppgifterna.

Resan hem bli liknande ditresan....ibland är det så fullt på bussen att jag måste stå upp. Närheten till främlingar och en arms oavsiktiliga smekning över mitt bröst, en blick som fäster i min bråkdelen av en sekund längre än vad som är brukligt, ett leeende som bekräftar vad han sett...allt sammantaget får min lust att komma igen med ny styrka. Mina tankar virvlar: Vad är de här männen på väg hem till nu? jag släpper inte min fantasi lös, det sparar jag tills jag kommer hem!!

I min lägenhet försöker jag ignorera den pulserande känslan från min mittpunkt, mitt nav. Jag är het och våt igen, men vill dra ut på njutningen den här gången. Under allt jag gör på kvällen, känner jag hur den ständigt fuktiga sömmen i byxorna gnider och glider mot mej, eggar mej att längta efter att klockan ska gå och ta mej till den tid då jag vanligtvis går till sängs. Allt eftersom kvällen går ökar min upphetsning....snart dags för dygnets crescendo!!

Jag klär av mej och smeker min egen kropp, väger mina bröst i händerna, kramar dom mjukt. Masserar mina bröstvårtor mellan tummen och pekfingret tills de står styva. Jag sträcker ut min tungspets och nuddar en vårta, slickar och suger...smakar på mej själv......Jag stönar lågt och lägger med i min breda säng med svarta sidenlakan. Jag behöver inga fílmer eller bilder, min egen fantasi är fullt tillräcklig!

Sträcker ut mej på dom glatta lakanen, särar på benen och låter båda händerna stryka över min kropp, mjuk och inbjudande ned mot min våta springa som jag vet glittrar av safter,svullen och hettande. Med ena handen särar jag på blygdläpparna medan den andra handens fingrar cirkulerar runt min klitoris och retar, fingrar och försiktigt nyper. Jag för in ett finger, sedan ytterligare ett i min våta längtande fitta. Kramar dom med mina inre muskler, och känner hur vått och lent det är därinne. Kåtheten ökar gradvis, jag vill ha mer och mer, mina fingrar är inte nog!!

Sträcker mej efter min senaste vän, en härligt grov dildo jag lagt lättåtkomlig i min sängbordslåda tillsammans med massageoljorna. Låter den sakta glida över min kropp, kylig mot hudens hetta och skinnet knottrar sej, bröstvårtorna hårdnar nästan smärtsamt. Leende för jag den ner mot mitt njutningscentrum, för sakta in spetsen och ler bredare när jag känner hur den millimeter för millimeter fyller upp mej, tränger sej in med sin hårdhet i mej. Roterar med höfterna för att känna den hela vägen, djupt in i det våta, samtidigt som mina fingrar återtar sin rörelse ...först sakta och sedan i allt snabbare tempo.

Kan inte vänta längre, utan sätter igång vibrationen i dildon...den vrider sej rytmiskt inne i mej och gnider mot min g-punkt, mina fingertoppar ökar takten mot min klitoris och jag kvider högt nu. Mina hälar borras djupt ner i lakanet och jag höker mina höfter som för att möta stötarna. Snabbare och snabbare rör sej min hand nu och jag är så nära att komma......slår av på takten en aning för att bygga upp orgasmen och göra den starkare. Men jag vill, jag måste få komma snart....fingrarna smeker intensivare igen och jag låter ett finger glida in och fylla upp mej ytterligare och för att göra det fuktigare inför det avslutande massagen. Mina långa naglar rispar mej en aning, men i hettan är det bara något som förstärker njutningen när jag använder tre fingrar för att smeka min svullenhet med en intensitet som kommer att föra mej till klimax.

Nu är jag nära...dildon i mitt inre och mina fingrar som nästan vibrerar över min knopp, skickar njutningsvågor genom kroppen och jag vrider mej på sängen, stönar och biter mej i läppen...närmare och närmare orgasmen, som kommer svallande plötsligt och som får mina inre muskler att dra ihop sej som i kramp runt hårdheten som fyller mej. Jag kväver ett skrik av njutning och slappnar av i hela kroppen, medan jag eftersmeker mej, våt av safter som pressats ut vid höjdpunkten. försiktigt låter jag min surrogatälskare glida ut ur min våta mjuka grotta, kysser "honom" lätt och känner hur avslappningen tar min kropp i besittning.

Dags att sova och drömma och längta till en ny dag med nya underbara upplevelser. Min kropp är min och jag kan själv ge mej njutning, det är en erfarenhet som stärker mej!!!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Hallelulja, misswet!
Den här novellen/självbekännelsen, överträffar det mesta jag läst.
FYYYYY FAAAN vad pilsk jag blev.:p:p:oops:
Dax för en skinnbanjo!!!
Jag tackar dig Du dyra uppkåtarguru...:p
Kram.
Jimmy
 
G

Guest

Gäst
underbart.. förstår inte varför jag är vaken såhär sent, men jag råkade komma åt onanera.se länken och såg ditt BILF inlägg och ramlade in här och.. jävlar i mig vad jag är kåt nu, någonting knackar hårt och bestämt inifrån mina tighta jeans.. dags att somna in på ditt vis, varm, kladdig och lugn!!

mums!!:love::oops::oops::p:p
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Åhh, vad härligt att få dra ett morronrunk samtidigt som man läser detta. Nu har dagens första sprut kommit, och det blir säkert fler...

/shack
 

tomlund10

Ny medlem
Kön
Man
Mmm ... misswet ... man kan bara tacka!!! Som du ser av svaren så är det fler än jag som superdiggar dina noveller.

Bortsett från att man blir helt till sig i kroppen när man läser dina modeller så skriver du väldigt proffsigt - nästan så man undrar om du är författare eller nåt! Hoppas på fler noveller framöver ...

Själv har jag ju en svårartad fetisch för just kvinnor i tajta jeans och jag såg att du tänkte lite på det i novellen ;) Tycker om att spana efter kvinnor på tunnelbanan som är på väg till jobbet i rejält åtsmitande jeans och varje gång jag ser en tajt donna så fantiserar jag om att hon känner sömmen pressa och gnida - och att det är just av den anledningen hon klätt sig så - just för att hon vaknade och kände sig kåt och bestämde sig för att klä sig för att få en härligt våt, bultande och "stimulerande" heldag på jobbet.

Inte blir fantasierna "bättre" när man inte kan upptäcka nåt tecken på trosor under jeansen. Naken under? Sitter det spända tyget åt direkt mot underlivet? Hur kan det kännas? Kanske bultar det och börjar bli vått därinnanför just nu? Mmmm ... Inte heller blir man "lugnare" av att se när såna tjejer står och väntar på tunnelbanan med tätt korsade lår eller hårt hoppressade ben;) Eller när dom sitter med korsade ben och sparkar lite diskret och rytmiskt med ena foten. Kanske övertolkar jag, men spännande är det att spana!

Likaså i lunchmatsalen kommer fantasierna när jag ser en del av mina kvinnliga kollegor, med hårt stramande jeans där sömmen sitter som gjuten mellan benen ... då kommer tankarna - "hur har hennes förmiddag varit - kan hon verkligen ha suttit och jobbat utan att känna klittan bulta mot sömmen". Föreställer mig att dom damerna då och då måste dra sig undan till toaletten för att få lite "lättnad" och kanske möjligheten att koncentrera sig på jobbet i sisådär en kvart innan det börjar bulta igen mot sömmen, haha. Säkert saknar mina fantasier många gånger täckning i verkligheten - inte reagerar väl alla tjejer som har tajta jeans sådär - men jag älskar att fantisera - och det är åtminstone en som måste dra sig tillbaka till ett undangömt ställe då och då för att få lite lättnad - nämligen jag själv. Både när jag precis kommit till jobbet, pga nån jag sett på tuben, eller efter nån härlig syn i lunchmatsalen.

Finns en väldigt snygg tjej på jobbet som klär sig tajt och nån gång har jag fått tillfälle att smygspana på hur sömmen suttit som gjuten mellan benen - men oftast när hon har klätt sig på det här härliga sättet så kombinerar hon det tyvärr med en lång tröja som döljer hela härligheten. Väldigt synd - men också lite eggande - undrar varför hon vill dölja bak och underliv - hmmm ... "finns det nåt där att dölja ibland ... vissa synliga tecken på ..." :)

Sen älskar jag att tänka mig att kvinnor fortsätter att njuta av den tajta sömmen i jeansen även när dom går omkring hemma - finner tanken på en kvinna som föredrar tighta jeans även när hon går omkring ensam hemma märkligt eggande - just tanken på att hon stimuleras av dom hela kvällen är så upphetsande. Och även det fick du ju med, Misswet! "allt jag gör på kvällen, känner jag hur den ständigt fuktiga sömmen i byxorna gnider och glider mot mej" - underbart (särskilt när det är bart under).

Ja, sådär kan mina tankar gå och det du skrev uppfyller ju mycket av det jag fantiserar om. Härligt just det att du skrev om en kåt dag på jobbet - det jag för min del tänder på är att se medelålders kvinnor i tajta jeans - mogna självständiga kvinnor som klätt sig så för sin egen skull, för att känna sig sensuella, sexiga och kanske lite för den fysiska stimulansens skull också. Och som sitter en hel dag och njuter på jobbet - med mer eller mindre stora "problem" att koncentrera sig, hehe.

Tack än en gång Misswet - ledsen om det blev väldigt mycket tjat om just tighta jeans - men jag älskade det du skrev iaf - hoppas på mera nån gång. Nu måste jag nog dra mig undan ett tag - det är ditt fel :)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Misswet........

Inte bara män som uppskattar din novell :p

Känner igen mig m y c k e t i din novell och den fick mig att bli Kååååååååt!!

Puss och kram från mig
:love:
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Misswet - you made me Mr Hard!

Härlig läsning! :p Tanken att få se dig ge dig själv en så härlig behandling är mer än nog för att ta en paus i arbetet för att lätta lite på trycket... ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har sagt det förut och jag säger det igen misswet - Du är ett uppkåtargeni:love::love::p:p från Snäckan
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Instämmer med Shack, skönt o dra ett morrorunk när man läser detta.. fortsätt vara kåt och njutningsfull, d gillar vi! ;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var fast efter första meningen, gick inte att slita sig :p:oops: Det är helt underbart hur du beskriver din upphetsning. :love: Helt otroligt upphetsande att läsa om[:cool:]
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Det finns inte nånting som tänder mig lika mycket som när en annan människa beskriver vad som gör honom eller henne kåt:p
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
Jaha du misswet! Den som inte blir kåt efter denna läsning är antagligen stendöd. Fick världens hammare som jag satt o kramade intensivt hela tiden.
Kan tänka att fler tjejer kanske gör som du. :p:p
 
R

Rollo1

Gäst
Förstår inte hur jag kunnat missa denna skildring. sanslöst bra skrivet och uppbyggd spänning. Försatskladdig och bultande som jag inte varit på mycket länge. Tack :)
 
Toppen