Onaniuppdrag

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg denna tråd på manliga delen. Så tänkte nu när alla är hemma och i karantän, mer eller mindre, så kan vi involvera alla kön.

Tänker att folk skriver uppdrag och sen kan man tagga in och skriva när du har uppfyllt det, följt av ett eget uppdrag. Om det går, så posta gärna bevis, men det kan ju vara svårt så vi får lita på varandra.

Kan börja.

Onanera medan någon annan i huset/lägenheten är hemma.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg denna tråd på manliga delen. Så tänkte nu när alla är hemma och i karantän, mer eller mindre, så kan vi involvera alla kön.

Tänker att folk skriver uppdrag och sen kan man tagga in och skriva när du har uppfyllt det, följt av ett eget uppdrag. Om det går, så posta gärna bevis, men det kan ju vara svårt så vi får lita på varandra.

Kan börja.

Onanera medan någon annan i huset/lägenheten är hemma.
Gjorde detta idag under morgonen i duschen
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..nääämeen NEEEJ!!!! inte i munnen . . . :eek:

GÅ UT PÅ BALKONGEN OCH SJUNG & RUNKA SAMTIDIGT!!! (neej gör inte detta!! :rolleyes:)

För min del blir det total avhållsamhet - t o m med mig själv - tills pandemin äntligen är över och jag slipper se Anders Tegnells skrynkliga ansikte något mer . . . men det lär dröja . . . :cautious:
 

ASJ53

Ny medlem
Ålder
70
Kön
Man
Såg denna tråd på manliga delen. Så tänkte nu när alla är hemma och i karantän, mer eller mindre, så kan vi involvera alla kön.

Tänker att folk skriver uppdrag och sen kan man tagga in och skriva när du har uppfyllt det, följt av ett eget uppdrag. Om det går, så posta gärna bevis, men det kan ju vara svårt så vi får lita på varandra.

Kan börja.

Onanera medan någon annan i huset/lägenheten är hemma.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. .. kul att du orkar hålla igång!! Själv är jag så deprimerad att inget hjälper numera, kollar porr men det blir ingen fjong av det heller!! (n)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanerade på toaletten denna morgon med min satisfyer. Fick starta duschen för att dämpa ljudet och päronen sprang på utsidan...men måste man så måste man...ok nytt uppdrag: ring någon du tänder på och smek dig själv under samtalet!
Räknas jobbsamtal när man jobbar hemifrån?
Isåfall blir det morgonrock på måndag morgon..
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanerade på toaletten denna morgon med min satisfyer. Fick starta duschen för att dämpa ljudet och päronen sprang på utsidan...men måste man så måste man...ok nytt uppdrag: ring någon du tänder på och smek dig själv under samtalet!

Ringde min kompis jag brukar träna med. Runkade medan vi pratade om squats och hennes rumpmuskler. Fejkade en gäspning när jag sen sprutade.

Uppdrag: Onanera stående i fönstret helt naken.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Såg denna tråd på manliga delen. Så tänkte nu när alla är hemma och i karantän, mer eller mindre, så kan vi involvera alla kön.

Tänker att folk skriver uppdrag och sen kan man tagga in och skriva när du har uppfyllt det, följt av ett eget uppdrag. Om det går, så posta gärna bevis, men det kan ju vara svårt så vi får lita på varandra.

Inte med någon. Ny duschad, ny rakad (pungen och skaftet) Jag är singel. så jag gör vad fan jag vill. Olja över kuken och pungen ;.-)



















[/Nu dushad, ny rakad pung/skaft,
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Uppdraget att ringa någon är löst! Jag ringde en kille jag tränar med på gymmet ibland, han är PT på gymmet och så sjukt snygg. Vi snackade löst om nästa träning som numera sker utomhus, övningar och kläder. Samtidigt smekte jag sönder mig själv och lyckades få fram en "kort" snabb orgasm om ni fattar. Han hörde nog ingenting hihi....nu överväger jag att spela in samtidigt så ni får höra skall bara lösa hur för jag vill inte hänga ut honom...

Andra uppdraget att onanera i fönstret är bra risky alltså...ok att ta det lite försiktigt så man inte blir kändis i hela området *skrattar* ?
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ok utmaning: Onanera i nästa videosamtal, inte som dåren i USA utan diskret så ingen fattar....farligt men härligt

Sagt och gjort! Satt i zoom-samtal med en str8 killkompis som jag varit kåt på i åratal. Var inte svårt att komma medan man snacka med honom. Extra “busigt” blev det när hans tjej även satt med i samtalet en stund. De märkte ingenting.

Min utmaning: skapa ett nytt antecknings dokument på telefonen, och sätta upp en notering för varje orgasm ni får HELA nästa år! Rapportera in nästa nyår hur många det blev. :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
....nu överväger jag att spela in samtidigt så ni får höra skall bara lösa hur för jag vill inte hänga ut honom...

Går att lösa, bara dra ned hastigheten på ljudet lite på hans röst, sen sätta ett "bip" om namn nämns. Då går det inte höra vem det är :)

Min utmaning bli att skapa ett nytt antecknings dokument på telefonen, och sätta upp en notering för varje orgasm ni får HELA nästa år! Rapportera in nästa nyår hur många det blev. :)

Haha! Kul, jag skrev just in en annan tråd att jag ska försöka dokumentera all onani och orgasm över över :D
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Min utmaning: skapa ett nytt antecknings dokument på telefonen, och sätta upp en notering för varje orgasm ni får HELA nästa år! Rapportera in nästa nyår hur många det blev. :)

Det gjorde jag när jag var yngre. Oftast med lite kommentarer hur länge jag höll på, om jag kollade på något speciellt, använde leksak och hur mycket jag sprutade.

Tyvärr försvann dokumentet i en hårddiskkrash.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Sagt och gjort! Satt i zoom-samtal med en str8 killkompis som jag varit kåt på i åratal. Var inte svårt att komma medan man snacka med honom. Extra “busigt” blev det när hans tjej även satt med i samtalet en stund. De märkte ingenting.

Min utmaning: skapa ett nytt antecknings dokument på telefonen, och sätta upp en notering för varje orgasm ni får HELA nästa år! Rapportera in nästa nyår hur många det blev. :)
Låter riktigt kul. Datum, tid, plats, osv
 
K

knakille

Gäst
Uppdraget att ringa någon är löst! Jag ringde en kille jag tränar med på gymmet ibland, han är PT på gymmet och så sjukt snygg. Vi snackade löst om nästa träning som numera sker utomhus, övningar och kläder. Samtidigt smekte jag sönder mig själv och lyckades få fram en "kort" snabb orgasm om ni fattar. Han hörde nog ingenting hihi....nu överväger jag att spela in samtidigt så ni får höra skall bara lösa hur för jag vill inte hänga ut honom...

Andra uppdraget att onanera i fönstret är bra risky alltså...ok att ta det lite försiktigt så man inte blir kändis i hela området *skrattar* ?
Det hade varit sexigt att se och höra dig göra det uppdraget som du skriver att du spelar in utan att han blir uthängd eller någon teknisk person här du har förtroende för hjälper dig att redigera bort det som inte ska vara med.;):p(y)(y)(y)
 
Toppen