Ont när jag tränger in

Slappast.

Ny medlem
Kön
Man
När jag och min flickvän ska ha sex så uppstår det ett litet problem, nämligen att det gör ont för hennea när jag tränger in första gången!

Lite mer speceficerat så säger hon att det är ett ställe ca 2-4cm in i "hålet" och bara första stöten! Det svider till ordentligt i ca 5-10 sek sedan känner hon inget, knappt njutning!

Vi är tacksamma för all hjälp och eventuella tips.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Du säger inget om hon är oskuld, tidigare erfarenhet. Onanerar hon själv? Med dildo? Funkar det i så fall?

Rent allmänt - ta det i *hennes* takt, använd massor av glidmedel eller olja. Stoppa om det tar emot. För det första är det ju inget kul om hon går i baklås. För det andra tycker i alla fall jag att det är direkt avtändande att knulla någon som inte njuter.

Prata, använd fingrarna. Om det trots allt inte funkar finns det en massa sätt att ha det skönt utan att du behöver tränga in i henne. Och kolla om hon *vill* knulla men inte kan - det är faktiskt viljan som är värdefullast.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Tror nog att det kunde vara bästa att hon träffar "farbror doktor"... och om hon har haft tidigare förhållande så fråga om det vart lika där eller om det kommit nu...

Och sen kan det vara så att ni lekt runt liete för hårt med fingrar eller någe annat så hon har fått ett sår där inne som spricker upp varje gång...
Men tack vara detta du säger med att när det väl har hänt att hon inte känner någe alls.. då skulle faktist jag var lite orolig och prata med en gynekolog eller åtmindtånde gå till en sjukrådsgivare...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Slappast.

Ny medlem
Kön
Man
Hon är inte oskuld, hon har haft kille före mig och hon säger att det alltid ahr varit såhär..

ett sår är uteslutet jag har aldrig varit inne med fingrarna i henne.
Alltså, det där med njutningen är bara en liten teori jag har.. Man märker ju som sagt i själva akten! Det brukar vara till och från.. De senaste gångerna säger hon att det inte gjort lika ont och hon fått mer njutning osv.

Jag har lagt upp förslaget att gå till en gynekolog eller åtminstonde ringa och fråga elr liknande.
 
Toppen