Ordet runka

Atomicswing

Aktiv medlem
Jag kommer inte överens med ordet runka, tycker inte om att säga att jag runkar, okej kanske inte så många gånger jag säger jag runkar. Vad tycker ni?
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar ordet runka. Säger och skriver det ofta. Ordet ger mig bara positiva vibbar. Ser framför mig hur stora kukar runkas hårt för att sedan spruta en stor sats i ansiktet på en kvinna. Jag gillar bukkake-filmer och där ser man massor av män runka över spermatäckta kvinnor. Så sexigt.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Tycker att runka kan vara upphetsande liksom alla andra kåtframkallande ord.

Men det är ju ett ord som förknippas med manlig sexuell tillfredställelse även om ordet kan betyda att även kvinnor runkar. Då förlorar det lite av upphetsningen för min del
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker av någon anledning mer om ordet onanera än runka. Använder bägge orden flitigt i konverationer och några till men onanera är mitt favoritord. Det är bara att kolla mina statusuppdateringar :D
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker av någon anledning mer om ordet onanera än runka. Använder bägge orden flitigt i konverationer och några till men onanera är mitt favoritord.
Jag använder också båda orden men om jag beskriver det jag själv gör använder jag mest runka. Onanera använder jag om jag beskriver vad min fru gör eller när vi onanerar tillsammans.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Onanera tycker jag låter lite finare eller vackrare... Runka mera hårt eller rått...
Jag använder själv mest ordet runka, men märkt att jag allt oftare säger/skriver onanera. Ordet 'runka' har väl egentligen sin betydelse i 'skaka'. Minns en gång när min mor berättade i något sammanhang att hon suttit på tåget och runkat. Vi barn som lärt oss vad runka betyder i sexuell mening tyckte det var så pinsamt när mor sa så. Hon hade förstås ingen aning om att ordet fått en annan betydelse...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Onanera tycker jag låter lite finare eller vackrare... Runka mera hårt eller rått...
Jag använder själv mest ordet runka, men märkt att jag allt oftare säger/skriver onanera. Ordet 'runka' har väl egentligen sin betydelse i 'skaka'. Minns en gång när min mor berättade i något sammanhang att hon suttit på tåget och runkat. Vi barn som lärt oss vad runka betyder i sexuell mening tyckte det var så pinsamt när mor sa så. Hon hade förstås ingen aning om att ordet fått en annan betydelse...
Onanera är mera kliniskt medans det hårdare råare runka är mera sexuellt!
Jag tänder inte alls på ordet onanera men runka får mig att vibrera!

Att runka har en annan betydelse för äldre har jag full förståelse för men tar inte bort min känsla ...
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar ordet runka och använder det som mest jämt!
Jag önskar att fler ord var så universella då jag tycker runka kan vara både erotiskt och fint som uttryck lika väl som hett, rått och porrigt.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kommer inte överens med ordet runka, tycker inte om att säga att jag runkar, okej kanske inte så många gånger jag säger jag runkar. Vad tycker ni?
Jag brukar använda ord som är uppkåtande för mig. Det kan bero lite på sammanhanget.

Var på hälsokostbutiken för att köpa någon olja glid för att "runka" med.
"Jag vill ha någon olja glidmedel eller liknande att ha till onani"
Oftast använder jag ordet onanera.
Egentid, Pyssla om sig, Solosex..
Det finns nog många ord.

Så för min del är det ofta ord som
Onanera, Penis, Samlag, Erektion
Jfr
Runka, Kuk, Knulla, Ståkuk
Passar i olika sammanhang

Mitt tips..
Ord som du är bekväm med. Som du tycker är upphetsande.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar använda ord som är uppkåtande för mig. Det kan bero lite på sammanhanget.

Var på hälsokostbutiken för att köpa någon olja glid för att "runka" med.
"Jag vill ha någon olja glidmedel eller liknande att ha till onani"
Oftast använder jag ordet onanera.
Egentid, Pyssla om sig, Solosex..
Det finns nog många ord.

Så för min del är det ofta ord som
Onanera, Penis, Samlag, Erektion
Jfr
Runka, Kuk, Knulla, Ståkuk
Passar i olika sammanhang

Mitt tips..
Ord som du är bekväm med. Som du tycker är upphetsande.
Jag tycker verkligen du slog huvudet på spiken här.

Lite kul att du gick till hälsokostbutiken för att handla glidmedel till onani. Det är inte första affären som jag tänker på om jag vill ha någon onaniolja. Hade de något bra att föreslå?
 
  • Gilla
Reactions: Mac

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker verkligen du slog huvudet på spiken här.

Lite kul att du gick till hälsokostbutiken för att handla glidmedel till onani. Det är inte första affären som jag tänker på om jag vill ha någon onaniolja. Hade de något bra att föreslå?
Jag var inne på att ha nåt med hetta i. Typ liniment. Värmande glidmedel är lite för svaga. Men damen tyckte att de liniment de hade skulle vara för heta. Hon rekommende en massageolja jojobaolja
 
Toppen