Ordlöst

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag känner inte dig, vi har aldrig mötts förut, vi bara vet att vi vill ha sex med varandra. Vi tar vara på tillfället och går från klubben vi möttes på utan att säga ett ord. Vi går in på ett anonymt hotell, tar ett anonymt rum.

När vi kommer in dämpar jag belysningen. Vi ser på varandra och närmar oss sakta, sakta och våra läppar möts och vi kysser varandra länge. Efter en stund för jag mina händer nerför dina axlar, din kropp och lägger dem på din stjärt, griper om dina stjärthalvor.

Först mjukt, sedan allt hårdare, grövre, hungrigare. Jag för den ena handen upp längs din ryggrad och tar om din nacke, ett fast grepp och vänder dig sedan om och böjer dig framåt mot en byrå som du sätter dina händer på. Nu återgår jag till att smeka och bearbeta din stjärt och du börjar vällustigt röra den.

Du har hittills varit helt stilla och tyst. Nu börjar du andas ljudligt, lätt flämtande. Jag tar tag i din tröja och drar av den. Du har en svart bh under. Sedan för jag fram mina händer och knäpper upp dina byxor, långsamt. Drar sakta ner blixtlåset och börjar i lugn takt ta av byxorna. Stannar på hälften och låter dig stå så med byxorna lätt nerdragna över stjärten.

Jag tar några steg tillbaka för att se på dig. Du känner dig lite utlämnad, men njuter samtidigt av att veta att jag ser på dig, du har svårt att stå still. Ser på dig och ser fram emot att klä av dig mer och sedan...

Jag kommer fram igen och fortsätter att dra av dig byxorna. Snart står du i endast trosor och bh. återigen går jag tillbaka något steg och ser på dig. Sedan går jag fram och börjar smeka din kropp, inte bara stjärten, utan låren, ryggen, skuldrorna, nacken, armarna, magen.

Åter tar jag om din nacke och för dig till sängen, lägger dig ner och fortsätter att smeka dig, nu även med mina läppar. Jag kysser din rygg från stjärten upp till nacken och sänker min kropp över dig, mina höfter mot din stjärt. Du kan känna mitt stånd genom mina kläder och jag låter den lätt pressa in mellan dina skinkor. Nu vill du vända dig om och du vet att det komer att bli starkt när vi ser varandra i ögonen för vi har inte gjort det under hela tiden sedan den första kyssen.

Kåtheten och intensiteten i våra ögon är överväldigande. Du vill närma dig för att bli kysst och omfamnad och tagen, men jag håller dig en bit ifrån mig. Åter gör jag det för att se på dig, se dig i din hunger och för att du ska se min hunger och min lust. Och precis som vid den första kyssen så närmar vi oss sakta, sakta och dränker oss sedan uttörstade i varandras läppar.

Nu vill du ha av mig kläderna och drar mig ivrigt ner i sängen, knäpper upp min skjorta, mina byxor och sticker hungrigt ner handen och tar tag i min kuk. Först då blir du lite lugnad men fortsätter strax att dra av mig kläderna och börjar sedan smeka och gripa i min kropp.

Du stillar din hunger för tillfället med att börja slicka kuken från roten upp till ollonet, runt den och tar sedan in ollonet och suger det mellan läpparna, innan du slukar en större bit och börjar röra munnen rytmiskt fram och tillbaka. Ibland tar du ut den, för att se på den, runka den, slicka ner längs skaftet. Du suger mig en stund och sedan villa jag stilla min hunger med vad du har att bjuda på.

Lägger dig åter ner på magen och smeker dig en stund innan jag för in handen mellan dina ben och griper om hela fittan med min hand och bara håller dig så. Så börjar jag gnida dig genom trosorna, ger dig några lätta klatschar på stjärten och börjar sedan dra ner trosorna på dig. Sakta blottas ditt anus, ditt skrev.

Du är bra kåt och sticker upp stjärten och fittan mot mig och jag tar för mig. Smeker hela skrevet och insidan av låren, smeker dig från anus fram till ovanför din clitoris och tillbaka igen, smeker dig mellan blygdläparna.

Du är våt och jag sänker mitt huvud mot ditt skrev, min mun mot din fitta, mina läppar mot ditt darrande kön, min tunga mot ditt glittrande, våta fitthål och smakar på din saft. Låter sedan tungan känna runt i din springa, i dina blygdläppar, runt din clitoris.

Först mjukt och långsamt, sedan allt hårdare allt snabbare. När du närmar dig orgasmen sticker jag in två fingrar i din fitta och finger knullar dig samtidigt som din kropp spänns och du kommer i en stark orgasm.

Jag släpper vulvan med mina läppar, tar ut mina fingrar ur din fitta och tar tag om min kuk och styr den mot ditt svullna kön. Sticker in den en liten bit och håller den bara still, känner hur din fitta sluter sig varm och våt kring min hårda kuk.

Jag börjar knulla dig i mynningen med små snabba stötar, kör sedan kuken allt djupare in i dig, tar tag i din stjärt och tar dig med omväxlande långa, djupa stötar och korta, snabba. Knullar dig rytmiskt, regelbundet, hårt, grovt. Du känner dig som en hynda som tas av en obarmhärtig best, ett monster och kuken känns allt tjockare, grövre. Du känner dig som fitta, bara fitta, du känner dig fastnaglad.

Det bara fortsätter och jag kan inte få nog av ditt läckra fitthål, jag vill bara knulla och knulla dig. Vi faller ihop flämtande, svettiga, utmattade i en hög. Ligger där och vilar en stund men så vaknar hungern igen och jag lägger dig tillrätta och börjar slicka och fingerknulla dig och du suger min kuk hård igen. Vi blir allt kåtare och måste knulla igen.

Fram mot gryningen så blir vi hungriga beställer upp mat, kött vin, bröd. Slänger ut alla bestick och tallrikar och häller ut alla mat på brickan som vi lägger i sängen. Sedan äter vi med händerna och ser varandra i ögonen under tiden. Måltiden blir som en sexualakt, vi vet båda två att vi enbart äter för att få kraft till att knulla.

Vi kastar oss direkt in i ett knullande igen. Den här gången framifrån så att jag kan smeka dig till orgasm medan jag knullar dig. På dagen somnar vi, ihopslingrade.

Du vaknar innan mig och går upp och ställer dig vid fönstret. Jag kommer upp bakom dig och böjer dig ned mot fönsterbrädan och för in kuken i dig. Fönstret är öppet, på andra sidan gatan kommer en man ut på en balkong. Du vill gå in i vårt rum så att han inte ska se oss men jag håller dig kvar och knullar dig. Efter en stund får mannen syn på oss och ser på dig. Jag säger åt dig att se in i hans ögon medan jag knullar dig hårt bakifrån. Du lyder och mannen ser tillbaka på dig. När du börjar närma dig....

Nåt sånt och så i flera dagar förståss
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Mycket bra Gustav, du vet precis hur en dam som jag vill bli behandlad.....;) Synd som sagt att tråden inte fick vara kvar, härligt med skamliga förslag.....:p:oops:
 
Toppen