Orgasm i drömmarna.

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
I natt hände nog en av de häftigaste saker jag varit med om. Har hänt en eller två gånger tidigare, men det här var fanimej starkare!

Brukar ofta ligga och gnussa musen mot något (tex en kudde, sambons ben eller så, hehe), mest för att det är behagligt, inte för att jag vill komma. Men i natt drömde jag att jag gjorde samma sak och jag höll inte på länge alls innan jag kom i världens orgasm!!! Och det bästa av allt var att jag vaknade mitt i allting och ORGASMEN FORTSATTE! Hela fittan bara pulserad och precis som efter en "vanlig" orgasm kunde jag knappt nudda klittan utan att det var obehagligt, så kroppen reagerade verkligen som om jag onanerat/haft sex! Och allt utan att jag rört ett finger, bara fantiserat/drömmt! Helt otroligt vad psyket kan göra med en!

Ska nog sova tidigt i natt och se om jag har lika tur igen ;)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Härligt att läsa! De flesta drömmar man har brukar man ju (tyvärr??) inte komma ihåg om man inte vaknar direkt efter. Men att vakna av drömmen som du gjorde och känna hur allt bara fortsätter att pulsera.. Mums!

(Själv vaknade jag idag av att jag drömt om en tidigare flickvän som stod på alla fyra och pullade sig medan jag stod bakom och runkade min kuk som var stålhård av anblicken av henne. Så idag var en av dagarna när jag kom ihåg vad jag drömt :)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Härligt G-mannen! ;)
Ja, det var en häftig upplevelse. Kunde inte låta bli att bara le när jag fattade vad som hade hänt ;)
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Några få gånger har jag fått orgasm i sömnen, men har tyvärr aldrig vaknat mitt i orgasmen. Däremot har min man vaknat när jag drömt som "mest". Har tyckte att det var häftigt....
 
Toppen