Orgasm i sömnen

solanaken

Medlem
Kön
Man
Men jämna mellanrum har jag nattlig sädesuttömning eller orgasm i sömnen. Beror väl på en massa underbara sexdrömmar.

Hur är era erfarenheter med orgasmer i sömen? Hur ofta "går det för er" i sömnen? Hur känns det? För mig känns det inte som en vanlig orgasm som vid sex eller onani. Men likväl underbart.

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Occy

Medlem
Kön
Man
jag har nog aldrig haft utlösning i sömnen. kan kanske bero på att jag började
runka redan innan jag fick utlösning och har fortsatt med det sen dess. jag har ofta
härliga sexdrömmar , men jag vaknar innan jag kommer å så tar jag mig en runk eller
börjar pilla på min tjej och hoppas att hon är sugen också ( eller att jag gör henne sugen)




Some play hard to get , I play hard to want
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag har hört att man bara kan få nattliga utlösningar om man inte har "tömt systemet" på en månad eller så. Vem klarar sig så länge utan sex?

Onanera Mera
 

wanker

Ny medlem
Kön
Man
Det ät klart att om man inte haft nå tömning på en månad som kommer man under sömnen. Det är förresten kroppens eget sätt att alltid ha "färsk" sperma...smidigt va? Skönt dessutom..

Vissa saker är bäst att göra med egen hand.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Det hände för mig rätt ofta innan, nu händer det inte lika ofta. Var rätt skönt att vakna till en orgasm :D

Har hört att det är bra att onanera, för då får man inte sjukdomar. Så det är väl kroppens eget sätt att ta bort de "farliga" spermierna.
 
Toppen