Orgasm i sömnen

slusken

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Är det nån mer än jag som vaknat av en utlösning? Jag vakna å kände att jag höll på å kissa på mej men istället pulserade det ut spärma! Väldigt udda känsla!
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Oj det var länge sen jag gjorde det. Sista gången var övre tonåren kanske. Tror jag har utlösning för ofta och regelbundet för att det ska kunna hända.
 

slusken

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Det har aldrig hänt mej tidigare så nu när man är 32 blir man ju lite förvånad
 

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Kunde ha hänt mig i natt kanske, om jag inte hade vaknat.
För när jag vaknade låg jag med handen runt ett så hårt stånd att jag kunde ha sprutat där och då, men jag skyndade mig upp och avslutade på toaletten.
Måste ha drömt något alldeles fantastiskt med tanke på den situationen.
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Mig hände det oftast i tonåren, men någon enstaka gång har det hänt även i vuxen ålder. Ofta som ett resultat av att jag inte tömt på ett tag. Rätt häftigt ändå, att drömmar kan påverka en så starkt så att man sprutar av ren kåthet utan att runka kuken. Rätt sköna utlösningar minns jag.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har hänt mig flera gånger.. och jag älskar det!
Jag har fått nattliga utlösningar mestadels av erotiska drömmar, men en gång även efter en sådan där dröm då man vaknar upp och är alldeles pirrigt nykär ända tills man inser att det var en dröm.

Jag tror som ovanstående att det är lättast när man inte kommit på ett tag. Gärna med flera dagars edging och gärna också med sköna tankar och lekar innan man somnar.

Skulle gärna ha fler sådana drömmar
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Inte i sömnen vad jag vet, men det har hänt att man vaknat upp mitt i natten ur en erotisk dröm precis innan utlösning. Vrålkåt givetvis. Då har jag hoppat upp ur sängen, tokrunkat i några sekunder och sprutat rakt ut. Det får gärna hända oftare (y)
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Hände väl tämlig frekvent under sena tonåren o senare oxå. Kuken stod jämt uppåt och neråt och kallingarna stretade emot. Det tog ut sin rätt nattetid med härliga sexdrömmar o utlösningar både i sängen eller uppvaknande med jättestånd som snabbt måste fixas på muggen.
Minner mig ett tillfälle senare, var väl runt 33 år, när jag o en tjej "råkade" hamna på hotell i Norrtälje. Mycket hångel men inget sex blev det. Somnade förstås rätt besviken och vaknade framåt tidiga morgonen ur en skön dröm bredvid henne med värsta ståndet och ett blött lakan. Kände mig först rätt hopplös då, men hon verkade inte särskilt förvånad och förstod att det var av en naturlig anledningen.
Resten är en annan historia ;)
 
Toppen