Orgasm

pojke88

Medlem
Kön
Man
nää...utlösningen är en konsekvens av orgasm...men det är inte samma sak. teoretiskt borde man väl kunna ¨få orgasm utan utlösning.....
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
eller varför inte vice versa, utlösning utan orgasm

----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Orgasmen är själva känslan och njutningen.
Utlösningen är "sprutet".
Har själv aldrig varit med om att få orgasm utan utlösning eller tvärtom, har nån?
 

pojke88

Medlem
Kön
Man
ja faktiskt, när jag var i 13-års åldern och inte var helt utvecklad runkade jag jätte mycket..fick orgasm (även om det inte var lika skönt som det är nu) men det kom inte ut något...sen tror jag det började komma genomskinlig vätska och till sist blev det som det är nu...vitt och slemmigt. hehe.:D
 

jango

Ny medlem
Kön
Man
Orgasm och ejakulation är två skilda saker, vilket innebär att de kan separeras. DSet är alltså fullt möjligt att få orgasm utan ejakulation, eller till och med olika grader av orgasm och multipla orgasmer, det är bara en frågo om träning. Jag har heller inga problem med att pumpa ut all säd ur min penis utan att det går för mig... det är bara att experimentera på! ;)

J
 
Kön
Man
Orgasm och ejakulation är två helt skilda saker och kan därför separeras från varandra. Det är fullt möjligt att få olika grader av orgasm utan ejakulation, till och med multipla orgasmer. Jag har ochså lärt mig att pumpa ut all säd utan att det går för mig :p. Det är bara en träningssak...

M D
 
Kön
Man
Ja nu blev det lite tokigt, eftersom jag trodde att den första posten inte gick igenom...:( så det blev samma sak två gånger... sorry!

M D
 
Kön
Man
Originally posted by Asia

Originally posted by oversexualized

Tack för överseendet! [^]

Tänk om "Sjuksystern" i skolan var lika upplyst som dig. Då skulle världen se annorlunda ut.

Tack, Asia! Ungdomar bör uppmuntras att undersöka sin sexualitet istället för att känna skam för den (som jag gjorde när jag var barn). För bara ett par tio tal år sedan var allt så jävla tabubelagt och hysch hysch. :eek: Sex används överallt (särskilt i kommersiella syften), men ingen pratar om det! Ingen läser eller tittar på porr, ändå är det en av de industrier som går bäst...
 

Whanky

Ny medlem
Kön
Man
Det kan inte jag heller förstå. Jag menar , folk säger att dom aldrig tittar på porr eller nåt i den stilen bara för att dom SKÄMS för det! Det är ju bara normalt. En värld utan sex skulle inte fungera. Inga barn skulle födas eller nånting!
 
Toppen