Oskuld

zz22zz

Ny medlem
Ålder
30
Kön
Man
När jag var 20 och flyttat hemifrån för att plugga. Smekte tjejen och pullade henne senare med två fingrar som jag sett på porr. Var kanske lite väl hårt men hon kom flera gånger. Sen gick jag ner och slickade henne innan hon sa att jag fick komma in i henne. Drog på en standardkondom och hon förde in mig. Hade lite svårt att behålla ståndet då jag var jävligt nervös och som jag senare insett hade en för trång kondom (hade en standard storlek 53 när jag borde haft en storlek 60).
Vi höll på ett bra tag. När jag slaknade runkade jag upp ett nytt stånd och fortsatte igen. När det gått nån timme insåg jag att det inte skulle gå att komma sådär så jag bad henne dra av kondomen och runka av mig vilket hon gjorde så jag kom med ett rejält sprut.
 

Musiclife

Medlem
Ålder
32
Kön
Man
Jag var 14 hon 15. Vi gjorde slut kort efter men för 2 år sedan så träffades vi igen och blev KK. Det va bra mycket bättre och väldigt intensivt ;)
 

zz22zz

Ny medlem
Ålder
30
Kön
Man
Jag var 20. Träffade en het utbytesstudent. Hon tog initiativet vilket var tur, hade nog inte blivit något annars, blyg som jag är.
 
Toppen