Osunt med onani?

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Sätt er ner och prata om det, det kanske är så att ni glidit från varandra och inte är på samma plan. Kanske dags dags att se över erat förhållande, det hjälper inte att skriva av sig tyvärr. Hoppas det löser sig.
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Det bästa min man vet är att komma hem när jag onanerar eller är upptagen med porr eller vad som jag för stunden har för mig.. Det är en krydda som är oerhört sexigt efter många år tillsammans!

Min man runkar inte lika ofta som jag onanerar vilket jag har påtalat! Av olika anledningar får vårt sexliv stå lite tillbaka för stunden så jag anser mer att det är hans plikt att runka så att när det väl smäller till så kan han hålla sig längre!
Din man kan skatta sig lycklig som har en sådan hustru som du! Det är ju dessutom hälsobefrämjande med tanke på att onanerandet minskar risken för prostatacancer.
Åh, jag skulle vara gift med en kvinna som du!
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Sätt er ner och prata om det, det kanske är så att ni glidit från varandra och inte är på samma plan. Kanske dags dags att se över erat förhållande, det hjälper inte att skriva av sig tyvärr. Hoppas det löser sig.
Nej, vi har glidit isär och det blir väl så småningom en tur till familjeterapeuten. Sedan får vi se vad det leder till.
Det är jättesvårt för oss att prata om sexualitet, hon blir närmast aggressiv och klankar ned på mitt ”porrberoende”. Så vi behöver nog hjälp igen.
 
Toppen