otillfredsställd

kille71

Medlem
Kön
Man
Hur är det? Någon annan som är inte nöjd med sin partner ren sexuellt? Jag är mycket aktiv, vill ha sex, tänka på sex och tycker om min fru, men vi är inte riktig likadant.
Om inte jag tar initiativet då händer ingenting i två, tre veckor.
Jag skulle tycka om det så mycket om hon skulle raka sig, men hon har världens busk mellan benen och tänka inte ändra på det.
Vi är helt enkelt ganska olika när det handlar om sex. Allt annars funkar jätte bra.
Vad fan ska man göra?
Varför kan hon inte vara lite mer som bougyo… :oops:

/ Flyttar denna till Sex och Samlevnad - Hjälp
// Flow242
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Jag är singel nu, men har varit med om något liknande i ett tidigare förhållande. Då kände jag att jag bara gav och gav och inte fick något tillbaka. Men till slut hade jag inget mer att ge av och det dröjde inte länge innan förhållandet kraschade. Jag hoppas att det inte är så illa för dig!

Vet hon om att du tycker att det är ett problem? Hon kanske inte har fattat hur viktigt det är för dig? Kanske hon kan tänka sig att bjuda på en avrunkning eller så även när hon inte själv är sugen?

Vet du vad hon gillar och fantiserar om? Hon kanske helt enkelt inte har upptäckt hur mycket ett aktivt sexliv kan ge henne om hon bara "träffade rätt"?

Och ja, jag gissar att det är många som sökt sig hit just därför att de inte får vad de vill ha...
 

Leo Kall

Medlem
Kön
Man
Visst är sex viktigt, men allvarligt talat är det en ganska liten del av vår tid vi har sex. Funkar det bra i övrigt och sexet är OK tror jag du får vara nöjd. Jag tror det finns en viss skillnad mellan kvinnors och mäns sex i största allmänhet. Det är långt ifrån säkert att du hittar det du söker även om du bryter upp din nuvarande relation och börjar leta någon ny.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Känner hon sig pressad? Det är välkdigt avtändande i sig. Om hon känner sig avslappnad och fin så är sannolikheten större att hon också vill.

Sedan kan det vara tusen och en andra saker; jobb (eller inget jobb), barn, ekonomi osv osv.

Min kvinna och jag har olika sexlust (jag har mer än hon), men om jag är noga med att hon inte känner sig pressad frå jag (och vi) faktiskt det vi behöver ;) så nu funkar det bra.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Visst är sex viktigt, men allvarligt talat är det en ganska liten del av vår tid vi har sex. Funkar det bra i övrigt och sexet är OK tror jag du får vara nöjd. Jag tror det finns en viss skillnad mellan kvinnors och mäns sex i största allmänhet. Det är långt ifrån säkert att du hittar det du söker även om du bryter upp din nuvarande relation och börjar leta någon ny.

Sexet är inte ok, inte ur min synpunkt i alla fall.
Jag håller med dig om att kvinnor och män är ganska olika när det gäller sex (och inte bara där). Och det finns en anledning för det. Men det gör det inte bättre. Jag tror faktiskt att många män lever i den situationen. Varför finns det så mycket porr på nätet? Säkert inte pga. kvinnorna som konsumera det. Visst är det mest män som sitter och runka framför burken? Dem flesta av oss tillfredställer sina otillfredsställda fantasier där.

…man har ju sina händer. Dem har aldrig migrän.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Menar ni att kvinnor i allmänhet skulle ha mindre sexlust än män? Det tror jag inte en sekund på...
 
Kön
Man
villl inte få det att låta som skryt.. anser mej som extremt erfaren inte minst med tanke på antalet olika kvinnor jag legat med.. vad jag kan säga riktigt säkert är att tjejer är mindre kåta än killar rent allmänt, även om det finns klara undantag. Kåta i den meningen att dom vill/kan/gör lever ut sin sexuella lust [8]
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Hur många män jämför du med?
 

attedal

Medlem
Kön
Man
om det är nån tröst så är det exakt lika dant i vårat förhållande.
Vi har vart ihop i 20 år.
Titta på sex och samlevnad/flickvän som ej vill....../G-mannens tips.
Där fick nog jag mig en tankeställare, det blir nog Katten på råttan råttan på repet liksom.
Du saknar,du tjatar och du får ännu mindre exakt som mig.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Menar ni att kvinnor i allmänhet skulle ha mindre sexlust än män? Det tror jag inte en sekund på...

Jag är fullständig övertygad. Visst finns undantag, men i det stora hela….
Jag kommer inte att lämna henne bara på grund av det. Det finns saker i liv som är viktigare än sex.
Men det kan vara skit jobbigt. Finns det inte mer som känner till det?
Det är kanske dags att sluta och titta på så mycket porr och acceptera att kvinnorna som vissas där är ett manligt dröm som inte finns i verkligheten. Då blir det säkert enklare.
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Hur är det? Någon annan som är inte nöjd med sin partner ren sexuellt? Jag är mycket aktiv, vill ha sex, tänka på sex och tycker om min fru, men vi är inte riktig likadant.
Om inte jag tar initiativet då händer ingenting i två, tre veckor.
Jag skulle tycka om det så mycket om hon skulle raka sig, men hon har världens busk mellan benen och tänka inte ändra på det.
Vi är helt enkelt ganska olika när det handlar om sex. Allt annars funkar jätte bra.
Vad fan ska man göra?
Varför kan hon inte vara lite mer som bougyo… :oops:

Öhm oj, läste de först nu.. jag e smickrad :oops:

Dessvärre vet jag inte vad jag ska säga om ditt "problem".
Tråkigt att de e så helt enkelt.. men du. Har de alltid varit så?
Hur var de innan.. innan ni var gifta, var du nöjd sexuellt med henne då?
Vad är annorlunda isf?!
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
håller inte alls med...är helt övertygad om att det finns samma lust hos båda könen. Skillnaden är att vi kvinnor är upväxta med att en kvinna inte prata om sexuella lustar på samma öppna sätt som män.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag är singel nu, men har varit med om något liknande i ett tidigare förhållande. Då kände jag att jag bara gav och gav och inte fick något tillbaka. Men till slut hade jag inget mer att ge av och det dröjde inte länge innan förhållandet kraschade. Jag hoppas att det inte är så illa för dig!

Vet hon om att du tycker att det är ett problem? Hon kanske inte har fattat hur viktigt det är för dig? Kanske hon kan tänka sig att bjuda på en avrunkning eller så även när hon inte själv är sugen?

Vet du vad hon gillar och fantiserar om? Hon kanske helt enkelt inte har upptäckt hur mycket ett aktivt sexliv kan ge henne om hon bara "träffade rätt"?

Och ja, jag gissar att det är många som sökt sig hit just därför att de inte får vad de vill ha...

Praktisk erfarenhet , det finns ingen skola i världen som slår det.
Bellman vänder på det och drar nytta av det, skit bra rent ut sagt.
(Hoppas det är okej med öppet beröm)
Tycker det är bra helt enkelt.
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
håller inte alls med...är helt övertygad om att det finns samma lust hos båda könen. Skillnaden är att vi kvinnor är upväxta med att en kvinna inte prata om sexuella lustar på samma öppna sätt som män.
Jag håller med dig...

Jag tror att det är mera individuellt. Jag har träffat tjejer som aldrig skulle säga nej och ständigt är kåta och har de inte "fått" 1 - 2 ggr per dag så har de blivit sura. Det blir, tror det eller ej, jobbigt det också. Sedan så har jag träffat tjejer som nästan aldrig vill utan mera "ställt upp" pliktskyldigt.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Hur är det? Någon annan som är inte nöjd med sin partner ren sexuellt? Jag är mycket aktiv, vill ha sex, tänka på sex och tycker om min fru, men vi är inte riktig likadant.

Din fru, har hon alltid varit likadan när det gäller sex, eller har det förändrats med åren?
 

aptomper

Ny medlem
Kön
Man
Hej du Kille71. Kvinnor funkar så här ! Barn tröttar ut. Har ni barn ta mer ansvar. Ju mer du ställer upp för en kvinna desto villigare blir hon att ge tillbaks av sig själv. Oftast är det så attkvinnorna blir trötta för att de har för mycket ansvar.

Om du vill få till det en lördagskväll: Låt din älskling få sovmporgon till 10-11 sådär. Servera henne lite kaffe eller nåt på sängen. Laga middan den här dan. Diska sedan och plocka undan. Servera eftermiddagsfika och gör kvällen lite mysig. Sitt bredvid henne i soffan och lägg armen om henne och kanske erbjud henne en ryggmassage framför tv:n. Glömde att om ni har ungar så nattar du dem. När ni är ensamma kan föreställningen börja. (om du inte är för trött)

Eftersom du är otillfresställd så ta god tid till förspelet och reta henne ordentligt för att inte själv komma för tidigt. Problemet för oss män är att vi inte fattar att det finns ett samband mellan vardag och knulla. Låter du henne känna sig speciell ibland så kommer hon att vilja ha dig mer.

Hoppas det funkar för dig
 
Toppen