otillfredsställd

Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Hur är det? Någon annan som är inte nöjd med sin partner ren sexuellt? Jag är mycket aktiv, vill ha sex, tänka på sex och tycker om min fru, men vi är inte riktig likadant.
Om inte jag tar initiativet då händer ingenting i två, tre veckor.
Jag skulle tycka om det så mycket om hon skulle raka sig, men hon har världens busk mellan benen och tänka inte ändra på det.
Vi är helt enkelt ganska olika när det handlar om sex. Allt annars funkar jätte bra.
Vad fan ska man göra?
Varför kan hon inte vara lite mer som bougyo… :oops:

/ Flyttar denna till Sex och Samlevnad - Hjälp
// Flow242
Jag kan inte prata för andra, bara hur jag ser på saker och ting. När det gäller sex, så kan det vara helt underbart men samtidigt det svåraste som finns. Då handlar det om att både jag och min partner skall " få" något. Jag och min man är i samma situation som er, min man tänker bara på sex och jag tänker oxå mycket på sex MEN jag vill inte bara att det ska vara " pang på rödbetan" jag vill ha förspel hela dagen, tex en gullig lapp på köksbordet , sexiga telefonsamtal, mm. Sånt som gör att jag längtar som bara den, få hans stora lem i mig.Det behöver inte vara blommor paket och sånt där, utan något som visar att det är MIG han vill ha inte bara sex. Förstår du? Ju mer han tjatar ju mer avstånd tar jag, När det gäller hennes buske, varför inte låta henne raka dig först så kan du raka henne efter. Gör det till en lek.
Eller lägg henne i sängen raka henne gör henne vild av kåt het, smek henne slicka henne sånt som du vet att hon tycker om, när du märker att hon är som kåtast ge henne en orgasm som heter duga, därefter låt henne va. Visa att du kan göra någoot för henne UTAN att det måste bli ett knull till slut. Gör så att hon längtar efter dig........
Lycka till
 

Muff Diver

Ny medlem
Kön
Man
...jag vill ha förspel hela dagen, tex en gullig lapp på köksbordet , sexiga telefonsamtal, mm.

Jag tror att viss del av problemet ligger i detta....
Om kvinnan ALDRIG tar något initiativ så försvinner så småningom lusten att genomföra ett 12 timmars förspel....

Jag älskar att göra detta för min fru, men inte VARJE gång jag är kåt...

Det är nog som många har skrivit i många länkar, det gäller att ge och ta i ett förhållande.

Enda sätte att ändra på situationen är nog att prata om det, även om det är svårt att göra det rationellt och utan att börja spela "the blame game"...
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Om du vill få till det en lördagskväll: Låt din älskling få sovmporgon till 10-11 sådär. Servera henne lite kaffe eller nåt på sängen. Laga middan den här dan. Diska sedan och plocka undan. Servera eftermiddagsfika och gör kvällen lite mysig. Sitt bredvid henne i soffan och lägg armen om henne och kanske erbjud henne en ryggmassage framför tv:n. Glömde att om ni har ungar så nattar du dem. När ni är ensamma kan föreställningen börja. (om du inte är för trött)

Eftersom du är otillfresställd så ta god tid till förspelet och reta henne ordentligt för att inte själv komma för tidigt. Problemet för oss män är att vi inte fattar att det finns ett samband mellan vardag och knulla. Låter du henne känna sig speciell ibland så kommer hon att vilja ha dig mer.

Hoppas det funkar för dig[/quote]

Håller med. jag tror att tjejer och killar är olika, när jag utgår från mig själv som tjej (jag försöker själv fundera ut hur det förhåller sig) blir jag mer sexsugen om jag har känt mig ompysslad (inte bara sexuellt direkt) hela dagen. Att diska kan ha bättre effekt än att slänga på en porrfilm...
Ibland kan det nog omedvetet vara så att man känner pressen från sin partner och då har man hunnit tröttna innan man börjat. Det kan jag uppleva med mig pojkvän också, det blir så ibland för båda.
Jag skulle också vilja citera Taoisterna, sexet börjar 3 dygn innan själva samlaget. Och då snackar vi inte petting å hångel.... :D Jag tycker att det ligger något i det, iallafall för den som har kommit in i vardagslunket i sin relation.
 

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vad ska jag säga?...

Här är problemen med, stora dessutom!

Min sambo har aldrig gjort något på 3år för att visa, att han ens är intresserad av att göra så jag får orgasm:unsure:
Jag blir lätt kåt, har lätt för orgasm mm, men hur gör man, när man har en partner som bara tar och tar?
Jag kan strippa för han, leka med hans "saker" medans han ser på tv, ge han en avsugning etc..
Våran sexakt, är ungefär att jag börjar gosa med han, vi kysser varandra, han tar mej på tuttarna "är extremt känslig där" tills jag är våt nog så han kan stoppa in den, ut och in sikta skjut över!... :eek:

Och ja, jag har pratat med han om detta, men ändå blir det inte bättre, han säger att tjejer ser röriga ut där nere "han har inte ens sett mitt underliv[:0]" ändå har vi haft förhållande i över 3år...
Han har rört mej där nere 3 gånger, men slutat direkt det börjat bli skönt för mej, dvs efter ca 30 sek!
För att sedan få sin del av kakan!


ALDRIG att han ens skulle tänka tanken, att ge mej en orgasm, eller bara låta mej njuta, och skita i sej själv.. ALDRIG..

Detta är frustrerande, här går jag, o rakar mej, dels för att jag tycker det är fräscht, men dels för att han har sagt att han vill ha rakat, så jag är tipp topp noga med det, men till vilken nytta? han känner ju inte ens efter om det är vått, eller ännu mindre kollar ner, så han skulle inte ens märka om jag hade Buske!
 

Karlsson82

Ny medlem
Kön
Man
Smisken: din kille verkar inte förtjäna dig. (eller nån annan heller för den delen, ser röriga ut! ts, är han homo eller?)Svårt med kärleken, men annars skulle du hitta någon som uppskattar dig mer.


Det här är tydligen ett jättevanligt problem, mest för killar. Sitter själv i samma sits. Man pratar om det, man grälar om det, man tjatar om det och man försöker göra allt för att det ska bli bättre.

Killar ÄR kåtare än tjejer i allmähet. Även om det finns undantag.
 
Toppen