Otrogen. Hur många kvinnor skulle aktivt ha sex med andra?

600watt

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
Hur många kvinnor här skulle aktivt ha sex med andra om ni visste att eran man/pojkvän gillade det.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min tidigare flickvän hade sex med andra ibland men bara kvinnor. Det var okey för mig eftersom jag ibland fick vara med. Så samlag har jag haft med åtta av hennes bästa vänninor, några av den flera gånger, men min flickvän var alltid med. Ibland en trekant eller så ornerade hon bredvid oss. Min flickvän hade även sex med min styvsyster, då var jag aldrig men att ha sex med min lillasyster finns in på kartan, även hon är min styvsyster och det inte finns noga blodsband vore det helt fel. Jag älskar henne men som man älskar sin syster inre som man älskar en partner.
 

Johnson

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
De är ju en väldig skillnad på att ha sex med andra med tillåtelse och att vara otrogen. Min tjej och jag har är ok med att vi är med andra om vi berättar det eller att vi är med antingen fysiskt eller som åskådare. Men att ligga med andra i hemlighet är en helt annan grej och ett iaf enligt mig ett stort svek som kan göra jävligt ont och vara svårt att komma över. Så var det för mig när jag blev bedragen och fick reda på det genom andra. Det var skitjobbigt. Har tyvärr varit det själv förut och det är jag inte stolt över.
Tycker att det är viktigt att skilja på begreppen.
 
Toppen