PÅ en cykeltur!

kille787

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade varit ute och cyklat MTB och kom till ett ställe högt uppe på ett berg. Det var fint väder och ville sola, klädde av mig och la mig på berget. Efter ett tag så blev jag lite små kåt av att ligga näck, började runka. Blev kåtare och kåtare, jag gillar min egen sperma och sprutar i munnen ibland ville prova göra det utomhus så när jag ligger där med benen i vädret och riktar kuken mot munnen så hör jag plötsligt ljud från nära håll och ser att en kvinna som var ute med sin hund har sett mig när jag håller på. PINSAMT!!
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja...på tal om att spruta fel ... så hände detta mig..
Jag o min tjej satt o gosa i soffan.. o hon tog fram kuken o börja runka upp den.. jag blev kåt som fan.. o så sa hon .. ska jag suga lite ..innan vi..
Ja, gärna , sa jag .. sedan drog hon ut lite för att dra med handen..Då kände jag att jag börja komma .. o tryckte till lite...då kom jag i en jävlas kaskad o sprutade henne i näsan!!!...Va´ fan sa´hon ..gick o snöt på toan, o gick o lade sig... inte mer sex den natten!!!PINSAMT!!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ja...på tal om att spruta fel ... så hände detta mig..
Jag o min tjej satt o gosa i soffan.. o hon tog fram kuken o börja runka upp den.. jag blev kåt som fan.. o så sa hon .. ska jag suga lite ..innan vi..
Ja, gärna , sa jag .. sedan drog hon ut lite för att dra med handen..Då kände jag att jag börja komma .. o tryckte till lite...då kom jag i en jävlas kaskad o sprutade henne i näsan!!!...Va´ fan sa´hon ..gick o snöt på toan, o gick o lade sig... inte mer sex den natten!!!PINSAMT!!!

Tycker inte du skall deppa över det...... jag ger dej stilpoäng istället!!

Skitsvårt att träffa ett så litet hål när du är så kåt....

/ I
 
Toppen