På fertilitetskliniken...

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Återger en historia jag hörde på en stand-up föreställning - om killen som behöver en kontrollbesiktning eftersom barnalstrandet inte riktigt fungerar. Efter alla jorden medicinska tester blir han anvisad toaletten två dörrar till höger ner i korridoren och får en liten plastbägare med sej.
Konstaterar att det finns inga porrtidning, filmer eller någon annan stimulans. Det är före Smartphone-eran så youjizz.com eller så, är heller inget alternativ.
Efter en knapp halvtimme, med tennisarmbåge, går killen genomsvettig tillbaka till sjuksköterskan med en liten klump sagge i ena hörnet av den runda bägaren.
.... "Jaja, inga problem - det är rätt vanligt att det kan vara svårt att ge ett urinprov på beställning..."

HEPP!
 

Linde

Ny medlem
Kön
Man
Jag har varit med om det, men då var det meningen att jag skulle lämna en sats. Inte det lättaste på en toalett på ett sjukhus, inte minsta kåt, inget att titta på och folk som går utanför. ;) Blev väl inte största sprutet jag har lagt av. :sneaky:
 

Micke-77

Medlem
Kön
Man
Jag har varit med om det, men då var det meningen att jag skulle lämna en sats. Inte det lättaste på en toalett på ett sjukhus, inte minsta kåt, inget att titta på och folk som går utanför. ;) Blev väl inte största sprutet jag har lagt av. :sneaky:
Jag har inga problem med att runka och spruta, spelar ingen roll var eller när.
 

Linde

Ny medlem
Kön
Man
Hade jag varit kåt och sugen på ett "busrunk" på en offentlig toalett och ingen visste om vad jag skulle göra där så hade det kanske varit en annan sak. Nu var det fyra personer plus min fru som visste vad jag skulle göra, då blir det en annan grej än att göra det i smyg. :)
 
Toppen