Påkommen när jag knullade mig själv med tjejens dildo

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var runt femtonår blev jag påkommen av min styvsyster som jag kallar lillasyster fler gånger. Om jag nosade på hennes trosor blev hon arg, någon gång gick hon iväg till sitt eget rum. Jag brukade ofta tvätta händerna när jag var klar, kunde höra syrran stöna inne hos sig hade tydligen blivit tänd
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Blev häromveckan påkommen av tjejen när ja va i full gång med att knulla mej själv med hennes stora dildo.. Utöver de så hade ja på mej hennes trosor o hade igång porr. Ett par som hade trekant med en äldre man med stor kuk som knullade dom båda. Men hon kom in precis när de va mannens tur att få kuk av den äldre främlingen..

Har ni också blivit påkommen av er tjej/fru/vän/kollega? Berätta gärna o hur gick de sen?

Ja o min tjej har ignorerat allt o har inte diskuterat saken. Hon har gjort klart för mej att hon inte tänder på män med män :(
Synd. Att hon inte tänder på det. Hoppas det går bra för dig och att hon ändå respekterar dina njutningar.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En gång när jag var trettonår och min lillasyster elva var vi ensamma på landet, min lillasyster hade sett mamman gömma en tidning under madrassen, var en porrtidning med en extra del. Vi började läsa plötsligt tog hon av sig trosorna de blir blöta måste smeka mig viskade hon.
Själv hade jag ett jättestånd och att de min styvsyster fitta gjorde ju inte saken sämre.
Hade hade fått könshår men det vad väldigt kort. Tidningen var framme hela veckan och vi onanerade ofta men inte tillsammans. Min lillasyster ville gärna pippa men hon visste att man måste vara femtonår så det gick inte. Vi var ju inte biologiska syskon men ha sex med min lillasyster fans inte i med medvetande.
Kanske i fantasin men på riktigt hade jag inte velat kanske inte ens skulle få stånd.
 
Toppen