Påkommen vid utomhusrunk

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hade efter en segling med kompisarna till Gotska Sandön fått ett rejält uppdämt runkbehov, och torrdassen funkade inte att runka på för mig så jag gick österut på nordsidan där det inte finns något folk, klädde av mig, satte mig på handduken och började onanera. Njuter av solen, värmen och utsikten och börjar närma mig klimax när plötsligt ett medelålders par kommer upp bakom mig bara tio meter från mig. Klumigt försöker jag dölja mitt förehavande som de naturligtvis måste sett. Kvinna skrattar och ler, hälsar och säger: Här sitter du och har det skönt!!! Mannen bara glor ut över havet mot horisonten. När de gått blev jag faktiskt ännu kåtare av kvinnans reaktion och drog iväg en rejäl sats innan jag tog ett dopp och gick tllbaka till kompisarna på båten.
 

Runka99

Medlem
Kön
Man
Intressant upplevelse. Har faktiskt varit med om något liknande.

När jag var yngre brukade jag ibland runka naken i skogen. Hände ganska ofta att man gjorde utflykter och sprutade lite här och där....

En dag stod jag naken i en öde (trodde jag) skogsglänta med praktstånd och runkade i solen. Precis när jag skulle komma hörde jag röster varpå två bärplockande damer i 40-45årsåldern dök upp mitt framför mig från ingen stans.
Damerna stannade upp och tokstirrade på mitt brakstånd. Jag frös till is av pinsamhet. Då, utan stimulans började kuken spruta långa tjocka strålar av sperma. Oj vad jag skämdes. Jag stod som förstenad, när en av damerna log o sa ojdå, den var det bra tryck i.... den har du allt bra roligt med va....
Damerna fnittrade och tittade lurigt på varandra för att som om ingenting hade hänt fortsätta plocka bär.

Jag kände mig först rätt förlägen men blev snabbt jättekåt och var tvången å gå åt sidan och runka ut en sats till när jag tänkte på vad som hänt.

Nån annan som varit med om något liknande?
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hehe. Ni hade allt tur ni. När jag va ute och runka gömd i en buske så är de en gubbe som är ute med hunden som börjar skrika och skälla på mig. Fy fan va rädd jag blev. Drog upp byxorna och sprang. De va pinsamt!

Väl hemma avsluta jag runket. Men jag vart inge extra kåt av upplevelsen direkt. :p
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Det jag var med om idag var inte direkt att bli påkommen, men det var antagligen någon som såg oss.

Jag och pojkvännen åkte till en badplats för att sola och ev. bada. När vi kom fram så såg vi att det inte var några andra där, så vi bestämde oss för att sola nakna. Vi blev direkt kåta av att ligga där nakna i solen tillsammans, och vi kunde ju inte hålla oss från varandra, så vi började suga och runka av varandra.

Grejen är att det går en väg inte alltför långt bort från det här badstället, man kan se bilarna passera. Medan vi höll på så tittade jag upp, och då var den en bil som nästan krypkörde på vägen. Jag antar att de hade sett något de inte hade väntat sig, haha! :p
 
Toppen