påkommna?

Sprite

Medlem
Kön
Man
Är det någon här som har blivit på kommna när ni onnanerat ? vars, och hur gammla var ni? själv har jag aldrig blivit påkommen.
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Vet inte, men när jag bodde kvar hemma så har nog mamma, kanske inte kommit på/sett vad man gjort, Mmn nog förstod hon många gånger. Varför man aldrig kom ur sängen på helgerna och dörren var låst eller varför man duschade 2-3 gånger samma kväll. Det berodde inte på att man annvänt "fel" schampoo som man sa.

Lina
 
G

Guest

Gäst
jag har blivit påkommen av städerskan på jobbet :)
Jag jobbade över och tog en "lugn stund" i bastun när städerskan öppnade dörren just som jag skulle spruta :)
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Flera gånger. På stranden bakom en klippa när någon plötsligt dykt upp. För en tid sedan upptäckte jag till min förvåning ett par som låg i sanddynerna bakom mig. De såg mig när jag onanerade. Det inspirerade honom och till slut henne. Själv behövde jag svalka av mig så jag gick ned till havet och simmade ut till ett par klippor. Där fortsatte jag. Såg på långt håll hur tjejen sedan hjälpte honom att onanera tills han kom...

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Nej då, det är inga krav, bara vad jag gillar. Ungefär som mat. En härlig biff är kanske bäst men det äter eller får man inte varje dag. Usch, vad skriver jag. Det var en dålig liknelse sweetharts...

Ha en skön natt!

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Dennan

Ny medlem
Kön
Man
tjejen och jag vart påkomna med lite aktiviteter i sängen... :p
en polare hade blitt insläppt av farsan, så polarn stormar in i rummet... hahah.. :D
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
KOm att tänka på en grej, När jag var lite mindre när både jag och min syster (äldre än mig) bodde hemma, så hade jag i tron om att ingen var hemma satt mig på vår toalett i källaren. 14-15 eller vad man nu var så kom man ju på att man kunde runka för att fördriva tiden lite. Så jag satte igång där, väsnades inte överdrivet eller så utan bara runkade helt enkelt. När jag var klar och gick ut ur toaletten så står till min stora förvåning en av min syrras kompisar en bit bort och tittar lite konstigt (kunde han iofs göra för vad som helst) på mig samtidigt som han säger hej. Vet inte om han visste men fan vad jag skämdes när jag gick upp ur källaren sen.

Masturbation for Salvation
 

svenne332

Ny medlem
Kön
Man
blev påkommen när jag var 13 och runkade i smyg hemma hos en kompis. Hans lillasyrra kom in i rummet där jag stod med kuken i handen. Pinsamt!
 
Toppen